| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv socialne komunikacije na branje in pisanje učencev osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom.
Avtorji:ID Bališ, Mateja (Avtor)
ID Šek, Polonca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Schmidt Krajnc, Majda (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Balis_Mateja_2017.pdf (8,03 MB)
MD5: 052AA51EFA2E8B3C202DE09B3A1A395C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z rojstvom vsak človek vstopi v svet socializacije in komunikacije, ki sta temeljni za delovanje v družbenem okolju. Človek v svojem socialnem okolju ne more delovati brez sporočanja svojih misli, opažanj in mnenj, torej brez komuniciranja z drugimi ljudmi. Socializacija vsakega posameznika je proces, v katerem človek postaja družbeno bitje. V socialno osebo se posameznik razvija od rojstva pa vse do konca življenja. Pri tem so najpomembnejši trije dejavniki: družina, šola in prijatelji. V zaključnem delu so obravnavani učenci s posebnimi potrebami, natančneje otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju in avtističnimi motnjami ter otroci z lažjimi duševnimi motnjami, za katere je značilno, da imajo motnje na področju socializacije in komunikacije. V magistrski nalogi smo predstavili socialno komunikacijo učencev osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom, ki smo jo v povezavi z učnimi cilji prilagojenega programa te šole uporabili pri interpretaciji rezultatov preizkusov, ki so jih pisali učenci. Raziskava temelji na štirih učencih s posebnimi potrebami, ki obiskujejo peti razred osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom. Na podlagi nestrukturiranega opazovanja vedenja obravnavanih učencev ugotavljamo, da se njihovo druženje, vključevanje v družbo in njihovo delovanje v njej odraža na učnih dosežkih bralnega razumevanja, pravopisnega znanja in opismenjevanja. Ti rezultati so odraz sporazumevanja učencev v socialnem okolju in odraz razvitosti njihovih komunikacijskih spretnosti.
Ključne besede:socializacija, komunikacija, motnje v duševnem razvoju, avtizem, bralno razumevanje, opismenjevanje, pravopis
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Bališ]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66316 Novo okno
UDK:37.091.3:373.3:376(043.2)
COBISS.SI-ID:23257096 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EPRI15QV
Datum objave v DKUM:28.07.2017
Število ogledov:1532
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of social communication on reading and writing of pupils from elementary school with lower educational standard
Opis:Each person enters the world of socialization and communication, which are fundamental for the functioning in the social environment, by birth. Human cannot function without expressing their thoughts, observations and opinions in their social environment therefore without communicating with other people. Socialization of each individual is a process in which a men becomes a social being. Developing of an individual into the social person is considered to be a lifetime process. There are three most important factors considering that: family, school and friends. The final part deals with pupils with special needs, specifically children with mild intellectual disabilities and autistic disorders and children with mild mental disorders, which are characterized by a disturbance in the area of socialization and communication. This master thesis presents the social communication of primary school pupils with lower educational standards that we have in relation to the learning objectives of the adapted program of this school used when interpreting the results of tests written by students. The study is based on the four students with special needs who attend fifth grade of elementary school with lower educational standards. Based on the unstructured observation of behavior considered pupils it has been noted that their companionship, social integration and their performance in it reflect academic achievement in reading comprehension, orthographic knowledge and literacy. These results are a reflection of pupils' communication in a social environment and the development of their communication skills.
Ključne besede:socialization, communication, intellectual disability, autism, reading comprehension, literacy, spelling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici