SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Sodobna dilema pisanje s pomočjo tipkanja ali pisanje s pisalom na papir
Avtorji:Dajčman, Urška (Avtor)
Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Dajcman_Urska_2017.pdf (1,49 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Informacijsko-komunikacijska tehnologija nas danes spremlja na vsakem koraku in v vsakem obdobju našega življenja. Otroci v današnjem času doživljajo prvi stik s pisanjem prav s pomočjo tablic, telefonov in drugih računalniških naprav. Posledično se je tudi šola začela prilagajati poplavi tehnologije in nekatere skandinavske države (Norveška, Finska) že zamenjujejo pisanje s pisalom na papir s tipkanjem. Ob tem pa se že oglaša stroka in svari, da področje zamenjave klasičnih oblik pisanja s pisalom s tipkanjem še ni natančno. raziskano. Ob tem se tudi sprašuje, kaj se bo zgodilo z naslednjimi generacijami in njihovimi akademskimi dosežki, če bomo resnično zamenjali klasične oblike opismenjevanja (pisanje s pisalom na papir) s tipkanjem. Ravno zaradi tega je namen raziskave ugotoviti razlike pri besedilih, ki so napisana s pomočjo papirja in pisala, v primerjavi s tipkanjem. V raziskavo je bilo vključenih 10 učencev 5. razreda. Analiza rezultatov je pokazala, da so učenci napisali bolj bogata besedila, kadar so pisali s pomočjo pisala in papirja, v primerjavi s tipkanjem.
Ključne besede:utelešena kognicija, pisanje s pisalom, tipkanje
Leto izida:2017
Založnik:[U. Dajčman]
Izvor:Maribor
UDK:37.014.22(043.2)
COBISS_ID:23267848 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:50
Število prenosov:1
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Modern dilemma writing by typing or writing on paper with pen
Opis:Nowadays, information technology accompanies us at every step and in every period of our lives. Children today start developing their writing skills by using tablets, phones and other computing devices. Consequently, the school system has adapted to the flood of technology by replacing writing with pens by typing, as is the case in some Scandinavian countries (Norway, Finland). Experts, however, warn that there is not sufficient data on the significance of replacing the traditional forms of writing by typing. Furthermore, they wonder what might happen to the future generations and their academic achievements should the traditional forms of writing (writing with a pen on paper) be entirely replaced by typing. These dilemmas have provided the purpose to the research, which is to establish the differences between a text created by writing on paper, and the one that has been created by typing. 10 fifth-grade students were included in the research. Analysis of the results has revealed that texts written by pen were richer in content than those that were typed.
Ključne besede:embodied cognition, writing with a pen, typing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici