| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prikazi za zbiranje podatkov pri matematiki v vrtcu
Avtorji:Stajan, Maja (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Antolin Drešar, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Stajan_Maja_2017.pdf (2,90 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Prikazi za zbiranje podatkov pri matematiki v vrtcu je predstavljena dejavnost, ki vključuje matematično znanje otrok s področja prikazov za zbiranje podatkov. Izbrali smo dejavnost, ki smo jo zasledili v članku z naslovom Practical Problems: Using Literature to Teach Statistics. Dejavnost smo izvedli v vrtcu, v drugi starostni skupini otrok (3–6 let), in jo natančneje opisali v praktičnem delu. Otroci so skozi dejavnost spoznavali postopke zbiranja podatkov in različne prikaze le-teh. Preverjali smo tudi grafično pismenost otrok v treh različnih kategorijah. Ugotovitev je, da so bili otroci najuspešnejši v prvi kategoriji, kjer so bila postavljena manj zahtevna vprašanja, v primerjavi s preostalima dvema kategorijama, ki sta od otrok nista zahtevali samo branja podatkov s prikaza, ampak tudi razumevanje prikaza, seštevanje, odštevanje, primerjavo podatkov ter napovedovanje podatkov in sklepanje. Prav tako so se pokazale razlike v grafični pismenosti med dečki in deklicami, saj so bili dečki v vseh treh kategorijah uspešnejši.
Ključne besede:matematika, obdelava podatkov, prikazi podatkov, uporaba literature pri matematiki, dejavnost Živalski vrt, predšolska vzgoja.
Leto izida:2017
Založnik:[M. Stajan]
Izvor:Maribor
UDK:373.2.091.3:51(043.2)
COBISS_ID:23364872 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MWRHYVCL
Število ogledov:769
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Representing data collection in kindergarten mathematics
Opis:The diploma thesis “Representing data collection in kindergarten mathematics” represents an activity that includes children’s mathematical skills in the domain of representing data collection. The thesis ensued an activity from the article “Practical Problems: Using Literature to Teach Statistics”. This activity was implemented in a kindergarten secondary age group (3 – 6 year olds) and thoroughly described in the practical part of this thesis. Through the activity the children learned about data collection procedures and how to present the collected data in different ways. Children’s graphic literacy was asserted in three distinct categories. Findings showed that children were more successful with the first category as the questions were less demanding in comparison to the other two. The next two categories required knowledge not only of gathering information but also understanding the graphs, addition and subtraction and comparison as well as prediction and conclusion based on the given data. Differences were also established between girls and boys. Boys were in all three categories more successful.
Ključne besede:mathematics, data processing, data representation, using literature in mathematics, ZOO activity, preschool education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici