| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The impact of regulation 561/2006 on fleet management viewed through efficient use of drivers' working time
Avtorji:Muha, Robert (Avtor)
Sever, Drago (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2009_Muha,_Sever_The_impact_of_regulation_5612006_on_fleet_management_viewed_through_efficient_use_of_drivers__working_time.pdf (2,98 MB)
MD5: 68DB02ED18419ED9C863056280E33882
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/913
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The introduction of contemporary procedures to fleet management processes has recently changed the work planning and supervision of driver's work activities. Tendencies to control the implementation of driver's work have been present in modem professional practice for quite a long time; however, the equipment available on the market limited its implementation. The intensified development of digital tachographs has, in technical terms, ensured such equipment considerably before the legislative groundwork was prepared for its practical implementation. The Commission Regulation (EC) No. 561/2006 (implementation of Social legislation relating to Road Transport) does not bring any essential novelties in terms of permitted workload. Consistent monitoring of drivers activities, made possible by digital tachographs, will have impact on the existing working methods. The topic of the present paper is in deep analysis of the impact of the mentioned regulation with special emphasis on the conditions for the regulation of the current stage of drivers work and on the expected consequences. The essential importance lies on the expected change in the mentality and approach to planning the driver's activities in the transport process on the part of the carrier: the outcome will eventually result in the efficiency of each individual carrier.
Ključne besede:fleet management, driver's work planning, digital tachographs
Leto izida:2009
Št. strani:str. 61-67
Številčenje:št. 1, Letn. 21
ISSN:0353-5320
UDK:656.1:005.552.3
COBISS_ID:1931363 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v21i1.913 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BMD4OTRW
Število ogledov:533
Število prenosov:317
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:06.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv uredbe 561/2006 na upravljanje z voznim parkom s poudarkom na izkoriščenosti delovnega časa voznika
Opis:Uvedba sodobnih postopkov v procese upravljanja z voznim parkom je v zadnjem času spremenila način načrtovanja dela voznega osebja ter nadzor nad njegovimi delovnimi aktivnostmi. Težnje po nadzoru izvajanja voznikovega dela so v strokovni praksi prisotne že dalj časa, njena realizacija pa je bila omejena z razpoložljivo opremo na tržišču. Pospešen razvoj digitalnih tahografov je v tehničnem smislu takšno opremo zagotovil bistveno prej, kot so bile urejene zakonodajne podlage za njegovo uvedbo v prakso. Uredba evropske komisije 561/2006 (Socialna zakonodaja v zvezi s cestnim transportom) sicer ne prinaša bistvenih novosti glede dovoljenih obremenitev. Zaradi doslednejše spremljave voznikove aktivnosti, ki jo omogočajo digitalni tahografi, pa bo vplivala na dosedanji način njihovega dela. Predmet pričujočega prispevka je detajlna analiza vpliva uredbe s posebnim poudarkom na pogojih za ureditev stanja na področju dela voznikov ter pričakovanih posledic. Ključnega pomena je pričakovana sprememba načina razmišljanja in dela prevoznikov pri načrtovanju voznikovega dela v transportnem procesu, kar bo vplivalo na uspešnost poslovanja posameznega prevoznika.
Ključne besede:vozni parki, planiranje, upravljanje, tahografi


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici