| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The contribution to the procedure of capacity determination at unsignalized priority-controlled intersections
Avtorji:ID Tollazzi, Tomaž (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2004_Tollazzi_The_contribution_to_the_procedure_of_capacity_determination_at_unsignalized_priority-controlled_intersections.pdf (2,55 MB)
MD5: 39982497360BA3E83846403F0A18A57A
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/571
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The problem of minor vehicles crossing or merging into the major stream at unsignalized priority-controlled intersections is well-known. Numerous solutions involve various assumptions concerning the major headway distributions, number of major lanes, critical gap distributions, etc. Such cases can be divided into two main groups: intersections with two streams (one major and one minor stream) and intersections with more than two streams (more than one major stream and one minor stream). At roundabouts, also at single-lane roundabouts, there are similar problems like the ones at other unsignalized priority-controlled intersections. A vehicle at the roundabout approach can only cross the pedestrian crossing when a sufficient time-gap between two pedestrians (or cyclists) is provided. A vehicle at the roundabout entries can only merge into the major stream when a sufficient gap between the two vehicles in the major stream is provided. Because of that, single-lane round-abouts can also be treated as unsignalized intersections with two major lanes: the first one in its circulatory roadway and the second one on the pedestrian crossing.
Ključne besede:unsignalized intersection, roundabouts, capacity, two major streams, pedestrians, critical gap
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2004
Št. strani:str. 31-36
Številčenje:Letn. 16, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-66062 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:625.739
COBISS.SI-ID:8594198 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v16i1.571 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:476DMWQL
Datum objave v DKUM:06.06.2017
Število ogledov:1461
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:06.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prispevek k postopku izračuna kapacitete nesemaforiziranih nivojskih križišč, urejenih s prometnim režimom glavne in stranske prometne smeri
Opis:Problematika križanja ali vključevanja stranskega prometnega toka v nivojskih križiščih, kjer je prometni režim urejen z glavno in stransko prometno smerjo, je znan. Številni pristopi vsebujejo različne predpostavke, ki zadevajo porazdelitev glavnega prometnega toka, število prometnih pasov na glavni prometni smeri, kritično časovno praznino ... Take sisteme lahko razdelimo v dve glavni skupini: križišča z dvema tokoma (enim glavnim in enim stranskim) in križišča z več kot dvema tokoma (več kot dva glavna prometna toka in en stranski prometni tok). V krožnih križiščih, tudi v enopasovnih, obstajajo enaki problemi, kot pri drugih nivojskih križiščih, urejenih s prometnim režimom glavne in stranske prometne smeri. Vozilo na uvozu v krožno križišče se lahko priključi v glavni prometni tok le v primeru, ko je časovni presledek med dvema pešcema (ali kolesarjema) zadosti velika. Vsled tega lahko tudi enopasovna krožna križišča obravnavamo kot nesemaforizirana križišča z dvema glavnima prometnima tokoma: prvim v krožnem vozišču in drugem na prehodu za pešce.
Ključne besede:nesemaforizirana križišča, krožna križišča, kapaciteta, dva glavna prometna toka, pešci, kritična časovna praznina


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici