| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pomen hoje za razvoj motoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju
Avtorji:Dremelj, Jožica (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dremelj_Jozica_2017.pdf (711,43 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Pomen hoje za razvoj motoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu smo predstavili pomen gibalno/športnih dejavnosti za otrokov razvoj, razčlenili motorične sposobnosti in v zadnjem delu teoretičnega dela namenili poudarek hoji in njenim razvojnim mejnikom. V empiričnem delu pa smo predstavili in analizirali dobljene podatke, za pridobitev katerih smo uporabili eksperimentalno metodo, kot merski instrument pa smo uporabili osem različnih motoričnih testov. Raziskovalni vzorec je neslučajnostni iz konkretne populacije, ki ga predstavljajo predšolski otroci iz okolice Ivančne Gorice in Višnje Gore. Zajeti sta dve skupini predšolskih otrok v starosti od 2 do 3 let. Eksperimentalno skupino sestavljajo otroci iz Vrtca Ivančna Gorica, enota Marjetica, ki so v času enega leta imeli vsakodnevne načrtovane dejavnosti s področja hoje, kontrolno skupino pa sestavljajo otroci iz Vrtca Ivančna Gorica, enota Polžek Višnja Gora, ki niso imeli posebnega poudarka na dejavnostih s področja hoje. V empiričnem delu je bilo s pomočjo bivariantne analize in deskriptivne statistike potrjeno, da vsakodnevne vodene in organizirane dejavnosti hoje pozitivno vplivajo na razvoj motoričnih sposobnosti otrok in da otroci, ki vsakodnevno hodijo po različnih površinah, bolj napredujejo v gibalnem razvoju od otrok, ki tega vsakodnevno ne počno.
Ključne besede:gibalne/športne dejavnosti, predšolski otrok, hoja, motorične sposobnosti, motorični razvoj
Leto izida:2017
Založnik:[J. Dremelj]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:796.5(043.2)
COBISS_ID:23249672 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ERVKPPSP
Število ogledov:747
Število prenosov:240
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of walking for davelopment of motoric abilities in the preschool period
Opis:The thesis with the title The Importance of Walking for the Development of Motoric Abilities in the Preschool Period consists of a theoretical and an empirical part. In the first part we presented the importance of locomotor/sports activities for child’s development, we analyzed motoric abilities, and in the last part of the theoretical part we emphasized walking and its development turning points. In the empirical part we presented and analyzed the resulting data, for getting of which we had used an experimental method, as a measuring instrument, however, we used eight different locomotor tests. The research pattern is non-coincidental from the actual population represented by preschool children from the surrounding area of Ivančna Gorica and Višnja Gora. We included two groups of preschool children aged 2 to 3 years. The experimental group consists of children from the kindergarten of Ivančna Gorica, unit Marjetica, who in one year had daily planned activities connected with walking, whereas the control group consisted of children from the kindergarten of Ivančna Gorica, unit Polžek Višnja Gora, who did not have a specific focus on activities connected with walking. In the empirical part it was confirmed, by using bivariate analysis and descriptive statistics, that daily guided and organized activities of walking have a positive impact on the development of motoric abilities of children and that the children who walk on different surfaces on a daily basis have made more progress in motoric development than those children who do not perform that every day.
Ključne besede:locomotor/sports activities, a preschool child, walking, motoric abilities, locomotor development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici