| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Roundabout arm capacity determined by microsimulation and discrete functions technique
Avtorji:ID Tollazzi, Tomaž (Avtor)
ID Šraml, Matjaž (Avtor)
ID Lerher, Tone (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2008_Tollazzi,_Sraml,_Lerher_Roundabout_arm_capacity_determined_by_microsimulation_and_discrete_functions_technique.pdf (4,50 MB)
MD5: 89E7DC3ADCFEEA3D5D40DB6A4A9197B5
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1013
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The paper demonstrates the influence of the multi-channel pedestrian flow on the actual capacity of a one-lane roundabout, using micro-simulation and discrete functions. The proposed model is based on the theory of the expected time gap between the units of pedestrian traffic flow, which have the priority when crossing the arm of the roundabout. The proposed model represents an upgrade of the previous research in the field of modelling traffic flows in the one-lane roundabout.Apart from the multi-channel pedestrian flow the disturbances caused by the circular traffic flow of motorised vehicles at the roundabout are also considered. In this way the model can better illustrate the real conditions in traffic. A simulation analysis has been performed on the roundabout arm at Koroška Street in Maribor. The results of the analysis have indicated a relatively high reserve of the actual throughput capacity for the main motorized traffic flow in the analysed roundabout arm. The presented model represents a practicable and adaptable tool for planning the roundabout capacity in practice and for the sensitivity analysis of individual variables on the throughput capacity of the roundabout.
Ključne besede:roundabouts, traffic flow analysis, micro-simulation modelling, capacity analysis
Leto izida:2008
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 291-300
Številčenje:Letn. 20, št. 5
PID:20.500.12556/DKUM-66041 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:625.739:656
COBISS.SI-ID:12787222 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v21i5.1013 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3ZLDQRIS
Datum objave v DKUM:05.06.2017
Število ogledov:1152
Število prenosov:130
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Določanje dejanske propustne sposobnosti krožnega križišča z uporabo mikrosimulacije in diskretnih funkcij
Opis:Prispevek prikazuje vpliv večkanalnega toka pešcev na dejansko propustno sposobnost eno-pasovnega krožnega križišča z uporabo mikro-simulacij in diskretnih funkcij. Predlagani model temelji na teoriji pričakovane časovne praznine med enotami prometnega toka pešcev, ki imajo pri prečkanju kraka krožnega križišča prednost pred motornimi vozili. Predlagani model predstavlja nadgradnjo predhodnih raziskav na področju modeliranja prometnih tokov v enopasovem krožnem križišču. Poleg večkanalnega toka pešcev so hkrati upoštevane tudi motnje zaradi krožečega toka motornih vozil v krožišč. S tem je doseženo, da model se bolje ponazarja realno dogajanje v prometu. Simulacijska analiza je bila izvedena na krožnem križišču, ki se nahaja na Koroški ulici v Mariboru. Rezultati analize so pokazali sorazmerno visoko propustno sposobnost glavnega prometnega toka motornih vozil v analiziranem kraku krožišča. Predstavljeni model predstavlja uporabno in prilagodljivo orodje za načrtovanje kapacitete krožišč v praksi in analiza vpliva posameznih spremenljivk na propustno sposobnost krožišča.
Ključne besede:krožišča, analiza prometnega toka, mikro-simulacijsko modeliranje, analiza propustne sposobnosti


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici