| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Relationship between logistics service's perceived value and outsourcing of logistics activities
Avtorji:Logožar, Klavdij (Avtor)
Završnik, Bruno (Avtor)
Jerman, Damjana (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2006_Logozar,_Zavrsnik,_Jerman_Relationship_between_logistics_service_s_perceived_value_and_outsourcing_of_logistics_activities.pdf (4,65 MB)
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/695
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Outsourcing has become increasingly popular in recent years, and is often quoted as a means of coping with rapid changes in technology and in the business environment. The scope of third-party logistics may range from a relatively limited combination of activities (e.g. transportation and warehousing) to a comprehensive set of logistics services. The authors first define the reasons for outsourcing with the emphasis on business logistics. They particularly point out the motivations for logistics outsourcing, the possibilities of logistics outsourcing, and they present the process of outsourcing partner selection as well. Finally they analyze the specific issues of logistics service's perceived value in outsourcing logistics activities on the basis of the survey carried out in Slovenian companies. The purpose of the survey was to measure the customers' perception of different characteristics of logistics provider which can be decisive when manufacturing firms are trying to make a decision whether to outsource and which logistics provider to select. The paper creates a framework for selection of the important and perceived characteristics of logistics provider relevant to customer in the process of the logistics supplier selection.
Ključne besede:logistics, logistics services, outsourcing, perceived value
Leto izida:2006
Št. strani:str. 261-270
Številčenje:št. 4, Letn. 18
ISSN:0353-5320
UDK:658.788
COBISS_ID:8846108 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.7307/ptt.v18i4.695 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1GWX8UFS
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:388
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Povezanost zaznane vrednosti logističnih storitev in zunanjega oskrbovanja logističnih dejavnosti
Opis:Zunanje oskrbovanje je v zadnjih letih postalo zelo popularno in različni avtorji ga razumejo kot sredstvo, s katerim se je mogoče prilagoditi hitrim spremembam tehnologij in poslovnih okolij. Zunanje oskrbovanje v logistiki lahko sega od relativno omejene kombinacije aktivnosti (npr. transport in skladiščenje) pa vse do celovitih logističnih storitev. Avtorji prispevka najprej opredelijo razloge za zunanje oskrbovanje, predvsem na področju poslovne logistike. Posebno pozornost posvetijo motivom za zunanje oskrbovanje in možnostim outsourcinga logistike in predstavijo proces izbire zunanjega izvajalca. Nato na podlagi ankete, ki je bila opravljena v slovenskih podjetjih, analizirajo zaznano vrednost logističnih storitev pri zunanjem oskrbovanju logističnih dejavnosti. Namen ankete je bil spoznati, kako stranke zaznavajo različne značilnosti logističnih ponudnikov, ki so lahko odločilne, kadar se proizvodna podjetja odločajo, ali najeti zunanjega izvajalca in katerega izvajalca izbrati. V prispevku je predstavljen okvirni načrt izbire pomembnih in zaznanih značilnosti logističnega ponudnika, ki so relevantne za stranko v procesu izbire izvajalca logističnih storitev.
Ključne besede:logistika, logistične storitve, zunanje oskrbovanje, zaznana vrednost


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici