| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Reduction of the roundabout capacity due to a strong stream of pedestrians and/or cyclists
Avtorji:ID Tollazzi, Tomaž (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_1999_Tollazzi_Reduction_of_the_roundabout_capacity_due_to_a_strong_stream_of_pedestrians_andor_cyclists.pdf (1,66 MB)
MD5: C304B09FEAC3A150B3700F48A5213F3F
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1125
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Single-lane roundabouts may face the problems of getting crowded and empty in their circulatory roadway due to a strong stream of pedestrians and/or cyclists. Vehicles at the roundabout entries or exits have to provide the right of way over pedestrians and/or cyclists. Therefore, it comes to disturbances and traffic jams. If there are jams at the entry carriageway, vehicles are unable to get into roundabouts. If there are jams at the exit carriageway, vehicles are not able to leave the roundabout. When the length of vehicle platoon at the exits so long that it reaches the preceding entry, the roundabouts suffer from getting fully overcrowded. The paper presents the methodology of calculating the reduction of the roundabout capacity due to the pedestrian or cyclist stream. The method of calculating the reduction of the roundabout capacity with the disturbed streams may be used for roundabouts in urban environments, where the strength of the cyclist or pedestrian streams is not negligible.
Ključne besede:road traffic, roundabouts, roundabout capacity, traffic throughput, bicyclists, pedestrians
Leto izida:1999
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 11-14
Številčenje:št. 1, Letn. 11
ISSN:0353-5320
UDK:625.739:656.142+656.183
COBISS.SI-ID:4304150 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v11i1.1125 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YCJJASKC
Datum objave v DKUM:05.06.2017
Število ogledov:949
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Opis:V krožnih križiščih z enim voznim pasom v krožnem toku lahko, zaradi močnega toka pešcev in/ali kolesarjev, nastopajo problemi polnjenja in praznjenja krožnega križišča. Vozila na vhodih/izhodih v krožno križišče morajo pešcem/kolesarjem odstopiti prednost. Vsled tega prihaja do oviranosti tokov in zastojev. V primeru, da do zastojev prihaja na vhodu, vozila ne morejo uvažati v krožno križišče. V primeru, da do zastojev prihaja na izhodu, vozila ne morejo zapuščati krožnega križišča. V primeru, ko je dolžina vozil v koloni tako dolga, da doseže predhodni vhod, prihaja do problemov s polnjenjem krožnega križišča. V prispevku je prikazana metodologija izračuna zmanjšanja kapacitete krožnega križišča zaradi tokov kolesarjev in pešcev. Metodologija izračuna zmanjšanja kapacitete krožnega križišča s pomočjo oviranih tokov je uporabna pri krožnih križiščih v urbanih sredinah, kjer so jakosti prometnih tokov kolesarjev in pešcev nezanemarljive.
Ključne besede:cestni promet, krožna križišča, kapaciteta krožnih križišč, prometna prepustnost, kolesarji, pešci


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici