| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:New type of roundabout: roundabout with “depressed” lanes for right turning - “flower roundabout”
Avtorji:Tollazzi, Tomaž (Avtor)
Renčelj, Marko (Avtor)
Turnšek, Sašo (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2011_Tollazzi,_Rencelj,_Turnsek_New_Type_of_Roundabout_Roundabout_with_“Depressed”_Lanes_for_Right_Turning_–_“Flower_Roundabout”.pdf (896,59 KB)
MD5: 5F6A5C997E48E44BB55A65DF578BADD6
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/153
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Recently, many of the foreign traffic-safety analyses point out the low level of traffic safety in multi-lane roundabouts. This problem is resolved in several ways in different countries; however, the solution, whereby the number of conflict points is diminished (e.g. turbo roundabout) has proven to be the most successful. However, the turbo roundabout also has its deficiencies: it has conflict crossing points and larger reconstruction of the existing two-lane roundabout is needed when the turbo roundabout is to be implemented instead of the existing one. In the paper a new type of roundabout has been introduced; the roundabout with “depressed” lanes for right turning (“the flower-roundabout”). Financially speaking, the main advantage of the new type of roundabout is that it can be implemented within the dimensions of the already existing “normal” two-lane roundabout. From the traffic-safety point of view, the main advantage of the new type of roundabout is that it has no crossing conflict points.
Ključne besede:traffic safety, roundabouts, turbo roundabout, roundabout with "depressed" lanes for right turn
Leto izida:2001
Št. strani:str. 353-358
Številčenje:št. 5, Letn. 23
ISSN:0353-5320
UDK:625.739:656.1
COBISS_ID:15507990 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v23i5.153 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LAF0JTWX
Število ogledov:785
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Novi tip krožnega križišča: krožno križišče s ”pritisnjenimi” pasovi za desne zavijalce – ”flower roundabout”
Opis:V zadnjem času mnoge tuje prometno-varnostne analize kažejo na nizko raven prometne varnosti večpasovnih krožnih križišč. Ta problem v različnih državah rešujejo na različne načine, kot najuspešnejši pa se je pokazal način z zmanjševanjem števila konfliktnih točk (npr. turbo krožno križišče). Vendar ima tudi turbo krožno križišče svoje pomankljivosti: ima konfliktne točke križanja ter v primeru, da želimo izvesti turbo krožno križišče namesto obstoječega dvopasovnega križišča, je potrebna večja rekonstrukcija križišča. V prispevku je predstavljen novi tip krožnega križišča - krožno križišče s "pritisnjenimi" pasovi za desno zavijanje. Glavna prednost takšnega tipa krožnega križišča je, da ga je možno izvesti znotraj meja obstoječega dvopasovnega krožišča. S stališča prometne varnosti ta tip krožnega križišča nima konfliktnih točk križanja.
Ključne besede:prometna varnost, krožna križišča, turbo krožno križišče, krožno križišče s "pritisnjenimi" pasovi za desno zavijanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici