| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:New type of roundabout: dual one-lane roundabouts on two levels with right-hand turning bypasses - "target roundabout"
Avtorji:Tollazzi, Tomaž (Avtor)
Jovanović, Goran (Avtor)
Renčelj, Marko (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2013_Tollazzi,_Jovanovic,_Rencelj_New_Type_of_Roundabout_Dual_One-Lane_Roundabouts_on_Two_Levels_With_Right-Hand_Turning_Bypasses.pdf (1,33 MB)
MD5: 15494E0984B2AB2389C7EA1B9B4B5E07
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1230
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The problems of low level traffic safety on multi-lane roundabouts have been resolved in various ways in different countries, usually by using alternative types of roundabouts that reduce the number of conflict points. Alternative types of roundabouts typically differ from "normal" or "standard" roundabouts in one or more design elements, as their implementation purposes could also be specific. Today, several different types of roundabouts are already in use ("mini", "double mini", "dumb-bell", those "with joint splitter islands" ("dog-bone"), those "with a spiralling circular carriageway" ("turbo"), those "with depressed lanes for right-hand turners" ("flower") etc.). This paper introduces a new type of roundabout, dual one-lane roundabouts on two levels with right-hand turning bypasses, namely the "target roundabout". This paper describes and analyses their design, traffic safety, and capacity characteristics, compared with the standard two-lane roundabouts.
Ključne besede:roundabouts, alternative types of roundabouts, turbo roundabout, target roundabout
Leto izida:2013
Št. strani:str. 475-481
Številčenje:št. 5, Letn. 25
ISSN:0353-5320
UDK:656.053.3
COBISS_ID:17285142 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v25i5.1230 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VXQ5XBL0
Število ogledov:622
Število prenosov:264
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Novi tip krožnega križišča: dvonivojski enopasovni krožni križišči s pasovi za desne zavijalce - “target roundabout”
Opis:Problem nizke ravni prometne varnosti v obstoječih večpasovnih krožnih križiščih se v različnih državah rešuje na različne načine, običajno z uvedbo alternativnih tipov krožnih križišč, v katerih je število konfliktnih točk praviloma manjše. Za alternativne tipe krožnih križišč je tipično, da se od “normalnih” oz. “standardnih” krožnih križišč razlikujejo v enem ali več projektno–tehničnih elementov, specifični pa so lahko tudi pogoji njihove izvedbe. Danes je že znanih veliko različnih tipov krožnih križišč (“mini”, “dvojni mini”, “dumb–bell”, “s povezanima ločilnima otokoma” (“dog-bone”), “s spiralnim potekom krožnega vozišča” (“turbo”), “s pritisnjenimi pasovi za desne zavijalce” (“flower”), …) in njihov razvoj bo zagotovo potekal tudi v prihodnosti. Prispevek prikazuje novi tip krožnega križišča, dvonivojski enopasovni krožni križišči s pasovi za desne zavijalce, krajše “target roundabout”. V prispevku so predstavljene njegove projektno–tehnične, prometno–varnostne in kapacitetne lastnosti, primerjaje z običajnim dvopasovnim krožnim križiščem.
Ključne besede:cestni promet, krožna krožišča, turbo križišča, krožišča


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici