| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:New feeder line rail freight paradigm for the European railways
Avtorji:Božičnik, Stanislav (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2006_Bozicnik_New_feeder_line_rail_freight_paradigm_for_the_European_railways.pdf (2,81 MB)
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/711
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The article deals with the development of the new paradigm of the European rail freight system predominantly suitable for the feeder lines (market niches). Taking into consideration the so far adopted legal solutions of the EU Commission for internationalisation (liberalisation) of the European railway system, the concept of the new rail freight model was developed in order to contribute to the increase of the quality, as well as to the growth of the volume of the rail freight services in Europe. Based on the findings about the disadvantages of the existing rail freight paradigm, the new solution consisting of the three interrelated and interconnected subsystems: institutional, technical/technological and organisational, is proposed. New liberalised access to the entire European rail infrastructure network will increase the competition and most probably attract new railway freight service providers. The introduction of the suggested innovative solutions in form of small, self-propelled, bi-directional train formation that can be automatically coupled and decoupled and equipped with the innovative loading and unloading equipment (enabling loading/unloading operations wherever the truck can stay parallel to the train), is to be expected predominantly on the feeder lines (market niches) of the European railways.
Ključne besede:rail freight, EU transport policy, railway freight system, rail freight paradigm, innovative freight technological solutions, transport policy
Leto izida:2006
Št. strani:str. 395-400
Številčenje:št. 6, Letn. 18
ISSN:0353-5320
UDK:656.2.025
COBISS_ID:11014166 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.7307/ptt.v18i6.711 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LDFFBON0
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:292
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nov model železniškega tovornega prometa primeren za stranske proge evropskih železnic
Opis:Članek obravnava predlog novega modela železniškega tovornega prometa, ki je prvenstveno primeren za stranske železniške proge (za tržne niše) na evropskih železnicah. Upoštevajoč sprejete pravne ukrepe Evropske komisije za pospešeno internacionaliziranje (liberalizacijo) evropskega železniškega sistema, smo razvili modelno zasnovo novega možnega sistema tovornega prometa, ki bi dvignil kvaliteto železniških storitev in prispeval k rasti obsega prepeljanega tovora na evropskih žcleznicah. Na osnovi analize slabosti prevladujočega obstoječega modela železniškega tovornega prometa v Evropi smo za oblikovanje novega združili spoznanja iz treh medsebojno povezanih in soodvisnih podsistemov: institucionalnega (pravnega), tehnično-tehnološkega in organizacijskega. Nov svoboden dostop na celotno evropsko železniško infrastrukturno omrežje bo gotovo povečal konkurenco in pritegnil nove ponudnike železniških prevoznih storitev. Realno je pričakovati uvedbo (novega modela) združenih parcialnih inovativnih rešitev obliki kratkih, v obe smeri voznih vlakov z lastnim pogonom, ki se lahko samodejno priklapljajo in razklapljajo in so opremljeni z inovativo nakladalno/razkladalno opremo, ki lahko izvaja operacije natovarjanja in raztovarjanja kjerkoli na železniški progi lahko vzporedno stojita vlak in tovornjak. Nov model bo prišel do izraza predvsem na stranskih železniških progah (pokrivanje tržnih niš) evropskih železnic.
Ključne besede:železniški tovorni promet, Evropska proemtna politika, liberalizacija, železniški tovorni model, inovativne tovorne tehnološke rešitve, transportna politika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici