| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:New approach to determining visibility length on passive protected level railroad crossings
Avtorji:Sever, Drago (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2012_Sever_New_Approach_to_Determining_Visibility_Length_on_Passive_Protected_Level_Railroad_Crossings.pdf (892,41 KB)
MD5: C939E4834E12BA509DF805E8BAF0803B
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1203
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The paper is based on the question whether the existing (legislation determined) method for determining the visibility length on passive protected level railroad crossings insures the relevant level of traffic safety. It has been recognised that using of such method does not provide stopping of road driver vehicles in front of railroad crossing in all conditions. Based on such conclusion a new approach to determining visibility length on passive protected level railroad crossing is proposed. The new approach is based on the assumption that it is necessary, primarily on level railroad crossings with local roads to recognize the worst possible and expected road and weather conditions. The testing of the proposed method in the real environment has shown that at lower speeds of road vehicles there is almost no difference, and that important benefits are recognised for the speeds of 30 and 50km/h where longer stopping distances of road vehicles have been detected (road vehicle can stop safely in front of a rail crossing) with almost the same visibility lengths. The use of the proposed method could have important impact on the increase of traffic safety on passive protected level railroad crossings.
Ključne besede:traffic safety, visibility field, level railroad crossings
Leto izida:2012
Št. strani:str. 479-486
Številčenje:št. 6, Letn. 24
ISSN:0353-5320
UDK:656.1./2.08
COBISS_ID:16734998 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v24i6.1203 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:O4AGIJXP
Število ogledov:638
Število prenosov:277
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nov pristop k določevanju dolžine preglednosti pasivno zaščitenih nivojskih železniških prehodov
Opis:Pričujoči prispevek temelji na vprašanju, če obstoječa zakonsko določena metoda za določevanje dolžine preglednosti na pasivno zaščitenih železniških prehodih zagotavlja ustrezni nivo prometne varnosti. Ugotovljeno je, da uporaba obstoječe metode ne omogoča vozniku motornega vozila zaustavitve vozila v vseh pogojih. Na osnovi takšne ugotovitve je predlagan nov pristop k določevanju dolžine preglednosti na pasivno zaščitenih nivojskih železniških prehodih. Nov pristop temelji na predpostavki, da je nujno, predvsem na nivojskih železniških prehodih lokalnih cest, upoštevati najslabše možne in pričakovane cestne in vremenske pogoje. Preizkus predlagane metode v realnem prometnem okolju je pokazal, da pri nižjih hitrosti cestnih vozil skoraj ni razlike, pomembnejše prednosti se pokažejo pri hitrostih 30 in 50 km/h, kjer so ugotovljene večje dolžine zaustavljanja cestnega vozila (cestno vozila se lahko varno zaustavi pred nivojskim železniškim prehodom) pri skoraj enakih dolžinah preglednega polja. Uporaba predlagane metode lahko pomembno prispeva k povečanju prometne varnosti na nivojskih železniških prehodih zaščitenimi samo z Andrejevim križem.
Ključne besede:prometna varnost, polje preglednosti, nivojski železnišški prehodi


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici