| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Management of traffic congestion in urban areas
Avtorji:ID Premzl, Vilibald (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2000_Premzl_Management_of_traffic_congestion_in_urban_areas.pdf (1,96 MB)
MD5: 03EAA8935EBC83BB80D6991BBB877FBE
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1054
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The use of road vehicles is increasing, the benefits they afford have been progressively diminished by external costs. Whereas traffic increases as we approach the centre, the road and open space decreases. The greater specialisation allows the city growth in size and in traffic attraction. In this way urban growth feeds itself. Inter-urban transport facilities also become more extensive. Growth in size of the city generates greater amounts of traffic and can eventually give rise to agglomeration diseconomies. Higher transport costs, offices and shops, attracted by the accessibility of central locations, gradually replace residential uses, people being forced to seek housing in the suburbs. As the urban area expands and offices in the city centre are built denser and higher, traffic congestion increases. This may result in the fall in central land values, since accessibility diminishes with the saturation of transport network. Increased pollution takes various forms as noise, smoke and overcrowded housing in the centre, urban decay in the transitional zone as commercial development is anticipated.
Ključne besede:road traffic, urban traffic, city growth, traffic congestion
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2000
Št. strani:str. 311-315
Številčenje:Letn. 12, št. 5/6
PID:20.500.12556/DKUM-65999 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:656.021.2
COBISS.SI-ID:6033686 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v12i5-6.1054 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QMSZBDFO
Datum objave v DKUM:02.06.2017
Število ogledov:1497
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Skrajšan naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti, Fakulteta za pomorstvo in promet, Universita degli studi di Trieste, Istituto per lo studio dei transporti nell'integrazione economica europea, Fakultet za saobračaj i komunikacije, Fakulta prevadzky a ekonomiky dopravy a spojov, Dopravni fakulta Jana Pernera
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:02.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Opis:Uporaba cestnih vozil narašča, korist, ki so jih vozila prinesla pa se pospešeno zmanjšuje zaradi eksternih stroškov, povzročenih s stroški. Kjer promet narašča, predvsem v mestnih središčih, se zmanjšuje prostor na cestah in na javnih površinah. Večja specializacija mestnih središč omogoča njihova rase po obsegu in prometni privlačnosti. Na ta način hrani urbana rast sama sebe. Notranje urbana transportne naprave postajajo man) uporabne. Rast mesta po velikosti generira obseg in število vozil, s tem prometne zgostitve, kar vodi k ekonomskim težavam.. Visoki transportni stroški, obseg poslovnih prostorov in trgovin, ki se veča s privlačnostjo zaradi dostopnosti centralnih območij, postopoma zamenjujejo stanovanjsko gradnjo v središčih mest, in ljudje so prisiljeni iskati bivališča v primestnih predelih. Zaradi tega se mestna središča še bolj gosto in visoko pozidujejo, narašča pa prometna zgostitev. Vse to prispeva postopoma k manjši vrednosti stavbnih zemljišč v središčnih območjih, saj je dostopnost središč vse manjša zaradi vse večje obremenitve prometnic. Veča se onesnaževanje vseh vrst hrupa, emisij vseh vrst, veča se prenaseljenost središč, s tem je urbani razkroj območij poslovnih dejavnosti zagotovljen.
Ključne besede:promet, mestni promet, rast mest, prometne zgostitve


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici