| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Introduction and affirmation of car trains in the European Union
Avtorji:ID Kamnik Zebec, Sabina (Avtor)
ID Pirš, Bojan (Avtor)
ID Maučec, Hugo (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2008_Kamnik_Zebec,_Pirs,_Maucec_Introduction_and_affirmation_of_car_trains_in_the_European_Union.pdf (5,68 MB)
MD5: F8AE3F2445D869774FD24B15B502B9EC
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1017
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:We live in a time of continuous technical and technological development. It is the time of globalization which is the main driver of the technological procedures in the process of executing transport services. Railway transport in Europe requires special attention, since it has a number of attributes which are not being effectively used. Measures to reduce the use of road network have been prepared, which would consequently increase railway transport. Individuals in personal vehicles could reduce transport costs with the increasing use of railway transport.The introduction of car trains in Europe is also supported by the European Union, but there has been very little done in the European car train system. The first goal of the European union seems to be understandable : using piggyback transport to redirect as much road freight transport as possible to the European railway system. Car trains in the integrated European rail system are one of numerous possibilities of how to offer a user of personal vehicle and his fellow passengers a safe, comfortable,economical and ecologically acceptable way of travel on a specific distance in the local or global sense of combined transport of vehicles and passengers.
Ključne besede:road transport, railway transport, car trains, European Union
Leto izida:2008
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 323-334
Številčenje:Letn. 20, št. 5
PID:20.500.12556/DKUM-65995 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:656.1+656.2
COBISS.SI-ID:12807190 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v21i5.1017 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SE8QUY9L
Datum objave v DKUM:02.06.2017
Število ogledov:1406
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:02.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uvajanje in afirmacija avtovlakov v Evropski uniji
Opis:Živimo v času nenehnega tehničnega in tehnološkega razvoja. Živimo v času globalizacije, ki je glavno gonilo tehnoloških postopkov v procesu izvajanja prometnih storitev. Posebno pozornost je potrebno posveti železniškemu transportu, saj ima veliko pozitivnih lastnosti, ki jih v Evropi se ne izkoriščamo dovolj. Pripravljeni so ukrepi, ki bi zmanjšali uporabo cestnega omrežja, s čimer bi se povečal železniški transport. Posamezniki v osebnih avtomobilih bi tako z večjo rabo železniškega transporta zmanjšali prevozne stroške. Uvajanje avtovlakov v Evropi podpira tudi Evropska unija, vendar je bilo v evropskem sistemu avtovlakov zelo malo narejenega. Prvi cilj unije v oprtnem transportu je razumljiv, da se čim več cestnega tovornega prometa, preusmeri na evropski železniški sistem. Avtovlaki v integriranem evropskem železniškem sistemu so ena od številnih možnosti, kako uporabniku osebnega vozila in njegovim sopotnikom ponuditi varno, udobno, varčno in ekološko sprejemljiv način potovanja na določeni relaciji v lokalnem ali globalnem smislu kombiniranega prevoza vozil in potnikov.
Ključne besede:cestni promet, železniški promet, avtovlaki, Evropska unija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici