| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dimensioning of signalized intersections in realistic urban environment
Avtorji:ID Dobovšek, Matej (Avtor)
ID Sever, Drago (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2005_Dobovsek,_Sever_Dimensioning_of_signalized_intersections_in_realistic_urban_environment.pdf (2,73 MB)
MD5: ADFE7898DDF643C23F539914D37E20BF
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/629
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:It is very complex to assure the dynamics of traffic networkin urban environment because of the intensity of traffic flowsand the limited space in the urban area. Signalized intersectionsare undoubtedly very important and frequent element inroad traffic network in urban regions, which greatly influencesthe traffic flow dynamics on each section as in the whole trafficnetwork. The time (delay) a vehicle needs to drive through anintersection directly influences the travel comfort, fuel consumption,traffic pollution and so on. There are many methodsfor dimensioning signalized intersections in the world literature.One of the most applied methods is the HIGHWAY CAPACI1YMANUAL (HCM) 2000 which is based on competentinput traffic flows and other characteristics of traffic signalregulations. The intention of this paper is to establish whetherwe can use the HCM 2000 method directly in the Slovenian realenvironment. Based on the established methodology of researchand limited number of delay measurement in real environmentintersections, there have been some deviations. Thecompletion of the level of service criterion for signalized intersectionshas been proposed, with the intention for more suitabilityestimation in the realistic environment.
Ključne besede:road traffic, intersections, signallization, control delay measurement, level of service
Leto izida:2005
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 143-148
Številčenje:št. 3, Letn. 17
ISSN:0353-5320
UDK:656.1.054:711.553:654.91
COBISS.SI-ID:9798422 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v17i3.629 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JCZULGDG
Datum objave v DKUM:02.06.2017
Število ogledov:800
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:02.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dimenzioniranje semaforiziranih križišč v realnem urbanem okolju
Opis:Zagotoviti dinamično odvijanje prometa na urbanem cestnem omrežju je vsled intenzitete prometnih tokov in omejenega prostora v mestih zelo kompleksno. Križišča s svetlobno signalnimi napravami so nedvomno pomemben dejavnik, ki pogojuje funkcionalnost omrežja. Čas, ki ga vozilo potrebuje za prevoz križišča neposredno vpliva na udobnost potovanja, porabo goriva in posledično na onesnaževanje okolja. V svetovni literaturi je zaslediti dosti metod za dimenzioniranje semaforiziranih križišč. Ena najpogostejše uporabljenih metod je HCM 2000, ki temelji na merodajnih vhodnih prometnih tokovih ter drugih značilnosti tovrstnih prometnih ureditev. Namen članka je preveriti, ali je moč predlagano metodo direktno uporabiti v slovenskem realnem okolju. Na osnovi vzpostavljene metodologije raziskovanja in omejenemu številu meritev zamud vsled signalnih naprav v križišču, so bila ugotovljena določena odstopanja. Predlagane so dopolnitve kriterija za določitev nivoja usluge za križišča s svetlobno signalnimi napravami, ki ustrezneje opredeljujejo dejansko stanje v realnem prometnem prostoru.
Ključne besede:cestni promet, križišča, signalizacija, merjenje kontrolne zamude, nivo usluge


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici