| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Collaborative behaviour as a facilitator of integration of logistic and marketing functions : the case of Slovene retailers
Avtorji:Topolšek, Darja (Avtor)
Čižman, Anton (Avtor)
Lipičnik, Martin (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2010_Topolsek,_Cizman,_Lipicnik_Collaborative_Behaviour_as_a_Facilitator_of_Integration_of_Logistic_and_Marketing_Functions_–_The.pdf (463,81 KB)
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/200
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Collaborative behaviour and various aspects of comparing collaboration with coordination and cooperation present the basis for more detailed assumptions concerning the importance of integrating logistic function with the marketing function. The collaborative behaviour dimension of inter-functional integration presents a system of mutual visions, decision-making and collective responsibility to provide results, services or a product. Logisticians often define integration within the framework of the supply chain, yet they neglect the internal integration or the integration between individual departments or functions in a company. Defining internal integration and its level as well as the connection with the level of collaborative behaviour is the basis of the research part of this paper. The quantitative research part studies whether and to what extent collaborative behaviour influences the level of internal integration between logistic and marketing functions. The research is based on a quantitative analysis of results of the survey that was conducted in Slovene retail companies.
Ključne besede:logistics, marketing, logistic function, marketing function, collaborative behaviour
Leto izida:2010
Št. strani:str. 353-362
Številčenje:št. 5, Letn. 22
ISSN:0353-5320
UDK:658.7
COBISS_ID:6771987 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.7307/ptt.v22i5.200 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GTRIBLQF
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:307
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične in marketinške funkcije : primer slovenskih trgovskih podjetij
Opis:Kolaborativno vedenje kot osnova tega pojava in različni vidiki vzporejanja kolaboracije s koordinacijo in kooperacijo predstavljajo osnovo za ožje ugotovitve v povezavi s pomenom integracije logistične funkcije z marketinško funkcijo. Kolaborativno vedenjska dimenzija med-funkcijske integracije predstavlja sistem skupnih vizij, skupnega odločanja in kolektivno odgovornost za končni izid, storitev ali proizvod. Logisti pogosto opredeljujejo integracijo v okviru oskrbne verige, pozabijo pa na notranjo integracijo oz. integracijo med posameznimi oddelki oz. funkcijami v podjetju. Opredelitev notranje integracije in njenega nivoja ter povezava z nivojem kolaborativnega vedenja je osnova raziskovalnemu delu tega članka. V kvantitativnem raziskovalnem delu se preučuje ali in kako nivo kolaborativnega vedenja vpliva na nivo notranje integracije med logistično in marketinško funkcijo. Raziskovanje temelji na kvantitativni analizi rezultatov vprašalnika, ki je bil izveden v slovenskih trgovskih podjetjih.
Ključne besede:logistika, marketing, logistična funkcija, notranja integracija, kolaborativno vedenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici