| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pomen načrtovanih in redno izvajanih gibalnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka
Avtorji:Zupanc, Anja (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zupanc_Anja_2017.pdf (782,37 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Pomen načrtovanih in redno izvajanih gibalnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka je bilo raziskano, kakšen je pomen načrtovanih in redno izvajanih gibalnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj v predšolskem obdobju, kateri so vplivi na gibalni razvoj in pogoji uspešnega načrtovanja gibalnih dejavnosti. V empiričnem delu smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo. V neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije smo vključili 44 vzgojiteljev. Kot merski instrument smo uporabili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Podatke smo kvantitativno obdelali in jih analizirali z deskriptivno in bivariatno statistiko. Na podlagi rezultatov je bilo ugotovljeno, da stopnja izobrazbe ne vpliva na količino načrtovanih gibalnih dejavnosti; da otrokom niso vsak dan na voljo načrtovane gibalne dejavnosti; vzgojiteljevo obvladovanje različnih športov ne vpliva na količino načrtovanih gibalnih dejavnosti; da vzgojitelji omogočijo otrokom gibanje na prostem večkrat na teden, ne glede na vreme; da vzgojiteljeva športna aktivnost v njihovem prostem času ni povezana s pogostostjo izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu in da stopnja izobrazbe ni povezana s preverjanjem.
Ključne besede:gibalne sposobnosti, načrtovanje gibalnih/športnih dejavnosti, športna aktivnost vzgojiteljev
Leto izida:2017
Založnik:[A. Zupanc]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:37.011.3-051:796(043.2)
COBISS_ID:23251208 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AJIWXIIR
Število ogledov:446
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of planned and regularly performed exercises for the motorical development of a child
Opis:Present diploma paper has studied the meaning of planned and regularly implemented physical activities for physical development of a child. The theoretical part presents physical development in pre-school period, the effects on physical development, and conditions for successful planning of physical activities. In the empirical part we used the causal non-experimental method. 44 educators were included in a non-random sample from specific population. A closed-type questionnaire was used as a measuring instrument. The data was quantitatively processed and analyzed using descriptive and bivariate statistics. On the basis of the results it was determined that the level of education does not affect the quantity of planned physical activities; planned physical activities are not available to children every day; educator’s level of expertise in various sports has no effect on the quantity of planned physical activities; educators enable outdoor exercise to children several times a week irrespective of the weather; educator's sport activity in their leisure time is not connected to the frequency of implementing physical/sport activities in kindergarten and the level of education is not connected to the testing.
Ključne besede:Keywords: physical abilities, planning of physical/sport activities, sport activity of educators


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici