| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Mit Geschichten durch Maribor und Antwerpen - der didaktische Ansatz CLIL
Avtorji:Tašner, Lorna (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tasner_Lorna_2017.pdf (1,81 MB)
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Die vorliegende Magisterarbeit beschäftigt sich mit der Anwendung des CLIL- Ansatzes bei Erwachsenen mittels einer untypischen Stadtführung in der deutschen Sprache durch Maribor und Antwerpen (Slowenien und Belgien). Die erwachsenen Teilnehmer werden mit Hilfe von Geschichten durch die jeweilige Stadt geführt, wobei ihr Inhaltswissen der Geschichten und Geschichte der Stadt mit Hilfe von Umfragen vor und nach der Führung überprüft wird. Durch die Umfragen werden die erforderlichen Daten gesammelt, die später zur Auswertung, Analyse und dem Vergleich dienen, wobei die aufgestellten Hypothesen bestätigt oder verworfen werden. Die Ergebnisse der Analyse ergaben in Maribor und in Antwerpen eine mehr als positive Einstellung seitens der Teilnehmer über den CLIL-Ansatz und ein mehr als 80% angestiegenes Inhaltswissen der Geschichten und Geschichte der jeweiligen Stadt im Vergleich zum Beginn der Führung. Also kann in dem Fall behauptet werden, dass der CLIL-Ansatz auch bei Erwachsenen zwischen 18 und 65 Jahren angewendet werden kann und Erfolg hat. Obwohl die Teilnehmergruppen sehr heterogen sind, was das Alter, die Ausbildung und die Deutschkenntnisse anbelangt, hatte diese Tatsache keinen negativen Einfluss bzw. keine Auswirkung auf die Aktivität der Teilnehmer. Der Gebrauch der deutschen Sprache als Kommunikationsmittel bei der Führung stellte kein größeres Problem oder Hindernis dar. Die Umfrage ergab, dass der CLIL-Ansatz unter den Teilnehmern recht unbekannt ist, besonders in Antwerpen, weswegen sich auch die Vorstellung vom CLIL-Ansatz unter den Teilnehmergruppen unterscheiden. Aber im Nachhinein waren sich alle Teilnehmer einig, dass sie ihre Kinder zum CLIL-Kurs einschreiben würden, wenn ein CLIL-Kurs in der Schule im Angebot wäre und dass sie eine solche Führung weiter empfehlen würden.
Ključne besede:CLIL, didaktischer Ansatz CLIL, CLIL bei Erwachsenen, Anwendung von CLIL in Maribor und Antwerpen, Geschichten über Maribor und Antwerpen, Praxisanwendung
Leto izida:2017
Založnik:[L. Tašner]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:811.112.2'243(043.2)
COBISS_ID:23160072 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IZ2JU96C
Število ogledov:402
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Z zgodbami skozi Maribor in Antwerpen - didaktični pristop CLIL
Opis:Namen tega magistrskega dela je ugotoviti odziv, vtis in vsebinsko pridobljeno znanje odraslih oseb pri rabi didaktičnega pristopa CLIL, v povezavi s sodelovanjem pri netipičnem vodenju v nemškem jeziku skozi mesti Maribor in Antwerpen (Slovenija in Belgija). V tem primeru sem vodila prostovoljce skozi mesti Maribor in Antwerpen, s pomočjo lokalnih oz. z mestom povezanih zgodb, pri čemer se vsebinsko pridobljeno znanje preverja z vprašalniki, ki se razdelijo pred in po vodenju. S temi podatki sem izvedla analizo in primerjavo za vsako mesto posebej in primerjala mesti med seboj, pri čemer sem potrdila ali ovrgla hipoteze, ki sem jih zastavila pred praktično izvedbo magistrskega dela. Rezultati analize v Mariboru in Antwerpnu so pokazali, da je odziv in vtis o didaktičnem pristopu CLIL s strani prostovoljcev več kot le pozitiven, in da se je vsebinsko povezano znanje zaradi vodenja izboljšalo za več kot 80 %, če primerjamo odgovore na vprašalniku pred in po vodenju. V tem primeru lahko trdim, da je bil didaktični pristop CLIL uspešen tudi pri odraslih osebah starimi med 18 in 65 let. Čeprav so bile skupine prostovoljcev zelo heterogene v oziru na starost, izobrazbo in znanje nemškega jezika, ti faktorji niso imeli negativnega vpliva na sodelovanje oz. aktivnost prostovoljcev. Rezultati vprašalnikov so pokazali, da raba nemškega jezika kot komunikacijskega sredstva pri vodenju za sodelujoče ni predstavljala problema oz. ovire, in da je didaktični pristop CLIL med sodelujočimi dokaj neznan, posebej v Antwerpnu. Zaradi slednjega razloga se razlikuje tudi predstava o didaktičnem pristopu CLIL med prostovoljci v Mariboru in Antwerpnu. Vendar so si vsi sodelujoči v Mariboru in Antwerpnu bili enotni, da bi njihove otroke vpisali v CLIL-tečaj, če bi se ta ponujal na šoli in prav tako bi priporočali takšno vodenje svojim prijateljem in znancem.
Ključne besede:CLIL, didaktični pristop CLIL, CLIL pri odraslih, uporaba CLIL-a v Mariboru in Antwerpnu, zgodbe o Mariboru in Antwerpnu, praktično delo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici