| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The reception of Harold Pinter's plays in Slovenia between 1999 and 2014
Avtorji:ID Gavez, Urša (Avtor)
Datoteke:.pdf ELOPE_2016_Gavez_The_Reception_of_Harold_Pinter’s_Plays_in_Slovenia_between_1999_and_2014.pdf (94,84 KB)
MD5: C24C038B804EE3B97ED45573C866FDCA
 
URL http://revije.ff.uni-lj.si/elope/article/view/7060
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Harold Pinter started his career with a conspicuous lack of success. He faced negative critical reviews of his early works, but his typical style eventually opened doors to new worlds in modern drama. On Slovene stages, Pinter's plays also received a similarly modest welcome. The audience as well as the reviewers found his long pauses, silences and incoherent dialogue insufficiently engaging. One of the main reasons for this could have been their unfamiliarity with Pinter's style, which eventually acquired its own adjective - "Pinteresque". With time, Pinter's popularity increased more rapidly on the world stages than in Slovenia, and today this playwright is not a stranger to the Slovene theatre. This article deals with Pinter on Slovene stages as well as the popular and critical reception of his plays. The period before 1999 was thoroughly analysed by Darja Hribar, while this study is the first to focus on the decade and a half following.
Ključne besede:English literature, English drama, theatre, reception, translation, Harold Pinter, drama
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 51-61
Številčenje:Letn. 13, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-65721 Novo okno
ISSN:1581-8918
UDK:821.111.09-2Pinter H.:792(497.4)
COBISS.SI-ID:63016034 Novo okno
DOI:10.4312/elope.13.2.51-61 Novo okno
ISSN pri članku:1581-8918
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ORQQ09C1
Datum objave v DKUM:16.05.2017
Število ogledov:1269
Število prenosov:386
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del zbornika

Naslov:Time at the end of times
COBISS.SI-ID:287906304 Novo okno

Gradivo je del revije

Naslov:ELOPE : English Language Overseas Perspectives and Enquiries
Založnik:Slovensko društvo za angleške študije
ISSN:1581-8918
COBISS.SI-ID:212890112 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:16.05.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Recepcija dram Harolda Pinterja v Sloveniji med letoma 1999 in 2014
Opis:Harold Pinter je svojo gledališko kariero začel dokaj skromno. Pri uprizoritvah nekaterih svojih zgodnjih del se je spopadel s številnimi negativnimi kritikami, a sčasoma je njegov slog odprl vrata novim svetovom v moderni dramatiki. Tudi na Slovenskem so Pinterjeva dela doživela zadržano dobrodošlico. Tako občinstvu kot kritiki se njegove značilne dolge pavze ter nepovezani dialogi niso zdeli dovolj zanimivi. Med glavne razloge za takšen odziv lahko štejemo Pinterjev nov način dramskega izraza, katerega specifike so sčasoma pridobile oznako "pinterjanski" oz. "pinterjevski". V svetu je avtorjeva prepoznavnost naraščala hitreje kot na Slovenskem, vendar danes dramatik slovenskemu gledališču ni več tuj. Članek se ukvarja s Pinterjem na slovenski dramski sceni ter z odzivi kritike in občinstva nanje. Obdobje do leta 1999 je v tem pogledu temeljito raziskala Darja Hribar, ta raziskava pa se posveča desetletju in pol, ki temu obdobju sledi.
Ključne besede:angleška književnost, angleška dramatika, gledališče, sprejemanje, prevod, Harold Pinter, drama


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici