| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Exploring stereotypes : Scottish and Slovene jokes in the classroom
Avtorji:Hempkin, Kirsten (Avtor)
Datoteke:.pdf ELOPE_2008_Hempkin_Exploring_Stereotypes_Scottish_and_Slovene_Jokes_in_the_Classroom.pdf (187,98 KB)
MD5: 6EC512E75FEE39855056D57625471EE0
 
URL http://revije.ff.uni-lj.si/elope/article/view/3308
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:It is widely accepted that the use of humour and jokes in particular brings a number of benefits to the EFL teacher. Not only can jokes help to establish a relaxed learning atmosphere, they can also serve as a context in which to study particular aspects of grammar, vocabulary and culture. However, jokes based on national and regional stereotypes tend to be ignored by EFL teachers, as their potential to cause offense has seen them deemed unsuitable for classroom use. The purpose of this paper is to present a different perspective: it is precisely the rather risky nature of these jokes which makes them ideal for classroom use, particularly in lessons with the specific aim of raising students' cultural awareness through the exploration of stereotypes.
Ključne besede:EFL classroom, Scottish jokes, Slovene jokes, stereotypes, cultural awareness
Leto izida:2008
Št. strani:str. 171-183
Številčenje:št. 1/2, Letn. 5
ISSN:1581-8918
UDK:81'27
COBISS_ID:18268680 Novo okno
DOI:10.4312/elope.5.1-2.171-183 Novo okno
ISSN pri članku:1581-8918
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FN9B9G9C
Število ogledov:522
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:ELOPE : English Language Overseas Perspectives and Enquiries
Založnik:Slovensko društvo za angleške študije
ISSN:1581-8918
COBISS.SI-ID:212890112 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:16.05.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskovanje stereotipov : škotske in slovenske šale v razredu
Opis:Splošno znano dejstvo je, da sta humor in še posebej šale zelo dobrodošla pri pouku angleščine kot tujega jezika. Ne le, da šale pripomorejo k ustvarjanju sproščenega vzdušja pri pouku, ampak lahko služijo tudi kot kontekst za pouk določenih vidikov slovnice, besedišča in kulture. Vendar pa učitelji angleščine kot tujega jezika rabijo šale, ki temeljijo na nacionalnih in regionalnih stereotipih, ker so te lahko žaljive in zato neprimerne za rabo v razredu. Namen članka je prikazati, da so ravno te nekoliko problematične šale lahko idealno sredstvo pri pouku, katerega namen je razviti kulturno zavest učencev na primeru stereotipov.
Ključne besede:angleščina kot tuj jezik, pouk angleščine, škotske šale, slovenske šale, stereotipi, kulturna ozaveščenost


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici