| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Avtorji:Meglič, Primož (Avtor)
Žnidaršič, Anja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Meglic_Primoz_2017.pdf (1,87 MB)
MD5: D434444FA1AFE624039DD6008C77CEDB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede:E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7939091 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZQ6J7ZJE
Število ogledov:635
Število prenosov:59
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of the process of creating a math e-lesson in Moodle learning environment
Opis:This thesis presents the analysis of the process of Creating a Math e-Lesson in Moodle Learning Environment at the Faculty of Organizational Sciences (FOV), University of Maribor. Based on an analysis of e-tool Lesson and previous Mathlessons we prepared three Lessons for the additional help in learning Algebra. Lessons were published in Moodle Course before the first midterm exam for the first year students of academic higher education. With Forum we enable the students to report potential mistakes, difficulties and other problems. For evaluation of the lessons we prepared a survey. The students provide their answers till the end of the course. We concluded that Lesson is a suitable tool for teaching Mathematics, but additional Lessons did not contribute to higher score on the midterm exam.
Ključne besede:E-study, Moodle, E-Lesson, Mathematics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici