| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Stališča zaposlenih glede vpliva komunikacije na timsko delo v helikopterski nujni medicinski pomoči na področju slovenije
Avtorji:Sekne, Mateja (Avtor)
Klemenc Ketiš, Zalika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sekne_Mateja_2017.pdf (1,04 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Delo v helikopterski nujni medicinski pomoči (v nadaljevanju HNMP) je zelo specifično in posebno, predvsem zaradi delovnega okolja. Uspešna timska komunikacija vodi do boljših in višje postavljenih standardov nudenja zdravstvene oskrbe. Namen magistrskega dela je proučiti in na podlagi izvedene raziskave pojasniti in razumeti stališča zaposlenih glede komuniciranja v timu HNMP. Za potrebe raziskave smo uporabili kvalitativno raziskovalo metodologijo. Empirične podatke smo v magistrski nalogi zbrali z metodo individualnega polstrukturiranega intervjuja. Polstrukturirane intervjuje smo izvajali z zaposlenimi medicinskimi sestrami, zdravstvenimi tehniki in zdravniki v timu HNMP Slovenija. Interpretacijo podatkov ali utemeljitveno teorijo smo izvedli po večfaznem pristopu kvalitativne vsebinske analize. Kvalitativno vsebinsko analizo smo izvedli na način, da smo analizo empiričnega gradiva delili v šest temeljnih korakov. Komunikacija v HNMP timu po mnenju članov tima vpliva na timsko delo. Ustrezna komunikacija, dobri medosebnimi odnosi in zaupanje med člani tima HNMP vpliva na uigranost HNMP tima med intervencijami oziroma pri oskrbi pacienta. Hierarhija je v HNMP timu nujno potrebna zaradi izjemnih pogojev dela, vendar lahko še vedno dopušča enakovrednost v medosebnih odnosih in uporabo neuradne komunikacije. Konfliktni dogodki so neizogiben pojav oziroma sestavni del delovnega procesa v HNMP timu. Vzrok zanje je nesporazum ali nasprotje interesov med člani tima. Prav tako se konfliktni dogodek v HNMP timu pojavi kot posledica težavnosti razumevanja sporočila zaradi tehničnih pogojev komuniciranja v helikopterju. Profesionalna komunikacija se odraža v strokovnosti članov in njihovi zmožnosti samokontrole čustvenih odzivov pri delu/oskrbi pacienta v HNMP timu. Komunikacijski proces bi se lahko med člani HNMP tima izboljšal z zbliževanjem članov ožjega in širšega tima. Delo v HNMP je timsko delo. Medsebojna odvisnost, pomoč, izurjenost in vodenje kažejo na timski pristop. Pri takšnem delu, ki je zahtevno in stresno, sta spoštljiva medosebna komunikacija in pomoč bistvenega pomena.
Ključne besede:komunikacija, timsko delo, zdravstvena nega, helikopterska nujna medicinska pomoč, konflikt, komunikacijske motnje.
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7924499 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VRXNG0PK
Število ogledov:754
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Employees points of view on the influence of communication on team work in the helicopter emergency medical service in slovenia
Opis:Working in the Helicopter Emergency Medical Services (HEMS) is very specific and special, mostly due to specific working environment and conditions. Successful team communication leads to better and higher standard of patient management. The purpose of the master’s thesis is to conduct a study and a research to try to clarify and understand the views of employees regarding communication in HEMS. For the research purposes, we used an exploratory qualitative methodology. Empirical data was collected by the method of individual semi-structured interview in the master's thesis. Semi-structured interviews were conducted with nurses, medical technicians and doctors employed in HEMS Team Slovenia. Interpretation of the data or justifications theory was carried out using the multiphase accession qualitative content analysis. Qualitative content analysis was carried out analyzing the empirical material divided into six basic steps. According to team members, the communication in the HEMS team affects teamwork. Appropriate communication, good interpersonal relationships and trust among HEMS team members influences the quality of team work during interventions and in the patient treatment. The hierarchy of the HEMS team is necessary, due to exceptional working conditions. However, equivalence in interpersonal relations and the use of informal communication can still be permitted. Conflict situations are an inevitable phenomenon and an integral part of the work process in the HEMS team. The reason for it is a misunderstanding or conflict of interest between team members. A conflict within the HEMS team can occur as a result of the difficulty in understanding the message in a helicopter, due to technical conditions. Professional communication is reflected in the professionalism of the members and their ability to control emotional responses at work, and in patient treatment of the HEMS team. The communication process between HEMS team members could be improved by teambuilding of the immediate and broader team. Working in HEMS is teamwork. Interdependence, assisting each other and team leadership confirm the team approach. In a demanding and stressful work, such as HEMS, respectful interpersonal communication and support is essential.
Ključne besede:communication, teamwork, patient management, helicopter emergency medical services, conflict, communication difficulties.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici