SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Inštrumentalna razsežnost MER modela in njena uporabnost za samostojnega podjetnika
Avtorji:Korent, Simona (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Korent_Simona_2017.pdf (3,32 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Odločitve strateškega managementa izhajajo iz poznavanja podjetniškega okolja in samega sebe. S pomočjo različnih metod planiranja strategij preučujemo posamezne strateške dejavnike podjetja in v okolju podjetja, ki so v pomoč strateškemu managementu pri iskanju strateških možnosti in strategij ter pri izbiri dolgoročnih odločitev. Za učinkovito planiranje razvoja podjetja imamo na razpolago metode za iskanje strateških možnosti in strategij. Metode planiranja strategij omogočajo podjetju prepoznati svoje prednosti, ki jih mora razvijati, slabosti, ki jih mora izboljšati, zaznati morebitne priložnosti, ki jih mora izkoristiti ter nevarnosti, ki se jim mora izogniti. Prvi del magistrskega dela je namenjen predstavitvi značilnosti samostojnega podjetnika ter opredelitvi MER-ovega modela integralnega managementa in strateškega managementa. V nadaljevanju opišemo izbrane metode planiranja strategij, namenjene proučevanju podjetja ter proučevanju okolja podjetja. Prav tako v tem delu opišemo izbrane metode planiranja strategij, namenjene celoviti analizi podjetja in njegovega okolja. Drugi del magistrskega dela namenjamo predstavitvi izbranega samostojnega podjetnika in analizi samostojnega podjetnika na podlagi izbranih metod planiranja strategij, namenjenih proučevanju podjetja in njegovega okolja ter celoviti analizi podjetja in okolja. V nadaljevanju bomo na podlagi rezultatov izbranih metod planiranja strategij podali možne strateške usmeritve samostojnega podjetnika. Podali bomo sintezo raziskovalnih spoznanj ter oceno uporabnosti izbranih metod planiranja strategij na primeru samostojnega podjetnika. Zadnji del magistrskega dela je namenjen sklepnim ugotovitvam raziskave.
Ključne besede:samostojni podjetnik, strateški management, MER model, analiza podjetja, analiza okolja podjetja
Leto izida:2017
Založnik:[S. Korent]
Izvor:Maribor
UDK:005.2
COBISS_ID:12777500 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:90
Število prenosov:1
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Instrumental dimensions of MER model and its usefulness for sole proprietorship
Opis:Strategic management decisions come from knowing business environment and oneself. We are studying various individual strategic factors of the company and company’s environment with various strategy planning methods which help strategic management in search of strategic possibilities and strategies, and in long-term decisions. We have methods for searching strategic possibilities and strategies for efficient planning and development of the company. Strategy planning methods enable the company to recognise the advantages they need to develop, weaknesses they need to improve, detect potential opportunities they need to take advantage of, and hazards they need to avoid. The first part of the thesis presents characteristics of an private entrepreneur and definition of MER’s model of integral management and strategic management. We continue by describing the selected strategy planning methods for studying the company and studying the company’s environment. This part also describes the selected strategy planning methods for a comprehensive analysis of the company and its environment. The second part of the thesis presents the selected private entrepreneur and analysis of private entrepreneur on the basis of selected strategy planning methods for studying the company and its environment, and a comprehensive analysis of the company and environment. Based on results of selected strategy planning methods, we will provide potential strategic directions of the private entrepreneur. We will provide a synthesis of research findings and assessment of applicability of selected strategy planning methods on the example of the private entrepreneur. The final part of the thesis contains conclusions of the research.
Ključne besede:sole proprietorship, strategic management, MER model, internal scanning, environmental scanning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici