| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:User experience with security elements in internet and mobile banking
Avtorji:Svilar, Aleksandra (Avtor)
Zupančič, Jože (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2016_Svilar,_Zupancic_User_Experience_with_Security_Elements_in_Internet_and_Mobile_Banking.pdf (637,90 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2016.49.issue-4/orga-2016-0022/orga-2016-0022.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background/Purpose: Maintaining a balance between security and a positive user experience in mobile and Internet banking is becoming increasingly difficult for the providers of banking services. The goal of our research is to analyse user opinions about the current situation: how users perceive security and how the authentication methods they are using affect user experience. Methodology: Data were collected using an online survey among the users of 15 banks operating in Slovenia, and statistical methods were applied to analyse them. Results of the users’ study were evaluated and commented by a limited number of interviewed banking security experts. Results: The results indicate that the use of mobile banking in Slovenia is relatively low, as only 30 percent of respondents use mobile banking along with Internet banking. Slovenian users perceive security to be the most important factor in mobile and online banking, closely followed by reliability. We also verified whether the users knew which authentication methods they were using: 69% of respondents selected the correct authentication method. The opinion of 88% of respondents was that authentication methods do not limit them when using mobile and Internet banking. Results of the study of user’s opinions did not surprise the experts, although experts’ views about the balance between security and usability diverged considerably. Conclusion: Our results indicate that, in Slovenia, users of the Internet and mobile banking services regard security to be the most important element in mobile or Internet banking and find user experience less important while they absolutely do want products that are easy to use.
Ključne besede:internet banking, mobile banking, security, user experience
Leto izida:2016
Št. strani:str. 251-261
Številčenje:št. 4, Letn. 49
ISSN:1318-5454
UDK:004.738.5
COBISS_ID:7864339 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.1515/orga-2016-0022 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VDJEWKXT
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:614
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv varnostnih elementov na delo s spletnimi in mobilnimi bankami
Opis:Ozadje in namen: Zagotavljanje ravnotežja med varnostjo v aplikacijah spletnega in mobilnega bančništva ter čim boljšo uporabniško izkušnjo postaja vse težja naloga za ponudnike spletnih in mobilnih bank. Cilj naše raziskave je ugotoviti kakšno mnenje imajo uporabniki o trenutnem stanju, predvsem kako trenutni varnostni elementi, ki jih upo­rabljajo, vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo. Metodologija: Podatke smo zbrali s spletno anketo med uporabniki 13 bank v Sloveniji in jih analizirali s statističnimi metodami. Rezultate študije med uporabnikov je analiziralo manjše število strokovnjakov na področju varnosti elek­tronskega bančništva. Rezultati: Rezultati kažejo, da je mobilno bančništvo v Sloveniji še vedno relativno malo uporabljena oblika bančništ­va, saj ga uporablja le blizu 30% uporabnikov spletnega bančništva. Varnost je uporabnikom najpomembnejši el­ement v spletnem ali mobilnem bančništvu, blizu pa ji sledi zanesljivost. Preverili smo tudi, koliko uporabniki vedo katere varnostne elemente uporabljajo banke s katerimi poslujejo. Skoraj 69%vprašanih je izbralo pravilen varnostni element. Kar 88% vprašanih pa je mnenja, da jih ti varnostni elementi pri delu ne ovirajo. Poleg raziskave z uporabniki smo v intervjujih za mnenje povprašali tudi strokovnjake s tega področja. Tudi strokovnjaki so v povprečju varnost postavili na prvo mesto, ob boku z uporabnostjo, vendar so mnenja posameznikov zelo raznolika. Rezultati raziskave mnenj uporabnikov strokovnjake niso presenetili. Zaključek: Kaže, da je v Sloveniji uporabnikom najpomembnejša varnost, uporabniška izkušnja pa je manj pomem­bna, čeprav si nedvomno želijo imeti čim lažje uporabne produkte.
Ključne besede:spletno bančništvo, mobilno bančništvo, varnost, uporabniška izkušnja


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici