| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zgodnje poučevanje in učenje angleščine v Montessori vrtcu
Avtorji:ID Škrlep, Eva (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kukovec, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Skrlep_Eva_2017.pdf (1,38 MB)
MD5: 2BE6B6F381F538C684EF6E5297A56F37
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo združili področji angleškega jezika in predšolske vzgoje. Osredotočili smo se na sodobne pristope poučevanja tujega jezika v vrtcu Montessori ter želeli ugotoviti, kako predšolski otroci usvajajo tuj jezik. V teoretičnem delu smo pregledali teorijo pedagogike Montessori in značilnosti učenja ter poučevanja tujega jezika v predšolskem obdobju. Empirični del smo zastavili tako, da je združil obe področji. V Hiši otrok Antonina v Biljah pri Novi Gorici smo s pomočjo opazovalnega lista pridobili potrebne informacije, s katerimi smo odgovorili na že prej zastavljena raziskovalna vprašanja ter potrdili oziroma zavrnili zastavljene hipoteze. Pri opazovanju smo se osredotočili na strategije poučevanja angleškega jezika, metode dela, tematike učnih ur, raznolikost dejavnosti, uporabljene materiale, aktivnost otrok, uporabo angleškega jezika, odziv vzgojitelja na napake otrok in na napredek otrok ob večkratni ponovitvi individualnih in skupinskih dejavnosti. Ker sta vzgojiteljici med učenjem angleščine nenehno uporabljali angleški jezik, so se otroci poleg besedišča učili tudi melodijo in ritem jezika, kar jim bo pomagalo pri nadaljnjem učenju angleščine. Koncept Montessori poskuša otroke izoblikovati tako, da bodo v nadaljnjem življenju samostojni, odgovorni in potrpežljivi. Otroci se preko različnih pravil in dejavnosti tega učijo.
Ključne besede:angleški jezik, pedagogika Montessori, predšolska vzgoja, tuj jezik, zgodnje učenje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Škrlep]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65390 Novo okno
UDK:373.2:811.111'243(043.2)
COBISS.SI-ID:23081480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4RQM8NDC
Datum objave v DKUM:08.05.2017
Število ogledov:2490
Število prenosov:344
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching and Learning English in the Montessori Kindergarten
Opis:In this Master's thesis we combined English language and preschool education. We focused on modern ways of teaching and learning a foreign language in Montessori kindergarten. In theoretical part we took a look at theory of Montessori pedagogy and theory of learning a foreign language in kindergarten. In empirical part we combined these two together. In Hiša otrok Antonina in Bilje near Nova Gorica we organised an observation of a group of children from the second age group in kindergarten. In our observations we used observation sheets. With those, we obtained the information we were interested in. During our ten observations we focused on seventeen points of our observation sheet. The first part contained basic information like the name of the observer, the name of the teacher, number of children, age group, theme and lesson aims, goals of the activities, methods used, didactic materials, the language of instructions, comprehension of instructions, teacher's reaction to children's mistakes, teacher's usage of English language, whether the children waited for a specific material or they focused their attention on something else, whether children were active during different tasks, whether children returned to the same material and an observation of individual's and group's multiple usage of the same material.
Ključne besede:Early learning, English language, foreign language, Montessori pedagogy, preschool education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici