| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Proces priključitve novih merilnih mest na električno distribucijsko omrežje
Avtorji:ID Šimenko, Urška (Avtor)
ID Nedelko, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Simenko_Urska_2017.pdf (1,42 MB)
MD5: 851ABA5FB7832D754A22BFD0B5D4C5C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Že sama prva beseda v naslovu diplomskega projekta nam daje smernice za celotno spisano delo. Osredotočili smo se na poslovni proces priključitve novih merilnih mest na električno distribucijsko omrežje podjetja E. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. Na začetku diplomskega projekta smo opredelili poslovne procese, njihovo povezavo s poslovno odličnostjo, njihove značilnosti ter aktivnosti in sam management poslovnih procesov. Kasneje smo opisali prenovo poslovnih procesov, kakšne cilje s to prenovo lahko dosežemo in faze prenov poslovnih procesov. V zadnjem teoretičnem poglavju smo obravnavali človeške vire v podjetju, ter spisali pomen razvoja zaposlenih za organizacijo. Na koncu diplomskega projekta smo predstavili konkreten poslovni proces podjetja E, ga grafično izrisali, analizirali ter izpostavili problem in poiskali predloge za izboljšanje poslovnega procesa. Kot ključen problem ne tekočega izvajanja poslovnega procesa smo izpostavili nepopolno dokumentacijo. Izboljšan poslovni proces smo opisali, grafično prikazali, pojasnili vpliv prenove na vse udeležence procesa ter zapisali možne težave s katerimi se lahko srečamo pri sami prenovi poslovnega procesa. Za izboljšanje ter dosego dobrega poslovnega procesa moramo proces dodobra analizirati in spoznati, izpostaviti ključne napake ter podati možne odlične poslovne rešitve
Ključne besede:Poslovni proces, prenova, nepopolna dokumentacija, odjemalci, človeški viri, terminski plan, električno distribucijsko omrežje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Šimenko]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65228 Novo okno
UDK:005.4
COBISS.SI-ID:12883228 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QCKMHMWB
Datum objave v DKUM:23.11.2017
Število ogledov:1235
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Connection of new measurements spots on electricity distribution network
Opis:The major guidelines for the entire work are already indicated in the very first word in the title of the diploma project. Our focus lies on the business process of connecting new measurements spots on electricity distribution network in company E. The diploma project consists of theoretical and practical part. At the beginning of the we have defined business processes integrated with business excellence, their characteristics and activities and the management of business processes itself. Later, we described the business process reengineering, the objectives that can be achieved with this renovation and phases of business process reengineering. The last theoretical chapter discusses human resources in the company and the importance of employees’ development for the organization. At the end of the diploma project we presented a concrete business process of company E by graphical mapping, analyzing, highlighting the problem and finally framing a proposal to improve the business process. The incomplete documentation was subjected as the key problem of non flowing implementation of business process. We described the improved business process and its graphical demonstration, continued with explaining of the reform impact on all the participants in the process. At the end, some potential problems which may be encountered in their own renovation business process were noted. In order to improve and achieve a good business process, it must be thoroughly analyzed and recognized. There is a need to highlight the key errors and to provide excellent business potential solutions
Ključne besede:Business process, reform, incomplete documentation, customers, human resources, time schedule, electrical distribution network.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici