SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Refleksija študentov razrednega pouka o usposobljenosti za medpredmetno povezovanje
Avtorji:Florjanič, Lea (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Florjanic_Lea_2017.pdf (2,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Medpredmetno povezovanje predstavlja pomemben koncept v osnovni šoli, predvsem na razredni stopnji. Učencem med drugim omogoča kakovostno usvajanje novih učnih vsebin, višjo stopnjo razumevanja ter prenos nekaterih znanj in veščin tako med predmeti kot tudi v življenje. Magistrsko delo z naslovom Refleksija študentov razrednega pouka o usposobljenosti za medpredmetno povezovanje sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kratek zgodovinski pregled, nekatere didaktične značilnosti medpredmetnega povezovanja, zraven tega pa smo pregledali še, kaj o medpredmetnem povezovanju piše v učnem načrtu za spoznavanje okolja in kaj je zapisano v nekaterih raziskavah o medpredmetnem povezovanju. V empiričnem delu nas je zanimalo mnenje slovenskih študentov o medpredmetnem povezovanju. Raziskava temelji na študentih mariborske, ljubljanske in primorske fakultete, ki so tekom študijskega leta 2016/2017 obiskovali 2. stopnjo razrednega pouka bolonjskega študija. Ugotavljamo, da se sicer študentom medpredmetno povezovanje na razredni stopnji zdi pomembno, a se ga tekom študija največkrat poslužujejo le včasih. Prav tako ugotavljamo, da študentje iz mariborske in ljubljanske fakultete dobijo največ informacij o medpredmetnem povezovanju na fakulteti, študentje iz primorske fakultete pa na praktičnem usposabljanju. Ne glede na rezultate bi si večina študentov želela pridobiti več informacij o medpredmetnem povezovanju v času izobraževanja na fakulteti. Pri vsebinskem in procesnem vidiku ugotavljamo, da ju študentje sicer poznajo, vendar je poznavanje procesnega vidika medpredmetnega povezovanja in usposobljenost študentov zanj bistveno slabša kot za vsebinski vidik.
Ključne besede:refleksija, študentje, razredni pouk, usposobljenost, medpredmetno povezovanje
Leto izida:2017
Založnik:[L. Florjanič]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.2/.3:5(043.2)
COBISS_ID:23055880 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:181
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reflection of elementary school students on their competence for cross curiculum integration
Opis:Cross curriculum integration presents an important concept in elementary school, especially at primary school. Students have a possibility to get a new and qualitiy knowledge, higher level understanding and transfer of knowledge between curriculum integration and a practice for everyday life. Master's degree, with the tittle Reflection of Elementary School Students on their Competence for Cross Curriculum Integration consists of theoretical and prictical part. Theoretical part represents concepts, historical background and didactic features of cross curriculum integration. We overwieved the primary school curriculum for environmental education and other researches about the cross curriculum integration. Empirical part consists about students opinion on cross curriculum integration. The research is based on students from Maribor, Ljubljana and Koper, who attend the second grade of Master study. We find out that cross curriculum integration is important for students, but they do not use it a lot. Students from university of Ljubljana and Maribor get the most information about curriculum integration at their faculties and students from university of Primorska get more knowledge in practice. If we do not consider about the results, students would like to get more information about cross curriculum integration through study at the university. Students are familiar with content and procces level, but they know much better the content than process.
Ključne besede:reflection, students, primary school, qualification, cross curriculum integration


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici