| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dejavniki nakupnega vedenja otrok pri nakupu oblačil
Avtorji:ID Oljača, Sanja (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Oljaca_Sanja_2017.pdf (1,98 MB)
MD5: 3FCC2F6C5E14BD9A1FD03BB60C2EC925
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Porabniško se vedemo vsak dan tako odrasli kot tudi otroci. V pričujočem magistrskem delu se osredotočamo na vlogo otroka v sodobni porabniški kulturi. Na osnovi različne literature smo opisali kako poteka porabniška socializacija otroka, kakšne so značilnosti vedenja otroka na različnih stopnjah le te. Podrobneje opisujemo tudi dejavnike nakupnega vedenja otrok, kjer se osredotočamo predvsem na predstavitev vpliva družine, referenčnih skupin, okolja, medijev, blagovne skupine, embalaže, blagovne znamke in cene. Poleg predstavitve dejavnikov porabniškega vedenja otrok, v magistrskem delu opišemo tudi značilnosti in način delovanja trga izdelkov namenjenih otrokom, kjer so otroci ključni člen in imajo na njem pomembno vlogo. So neposredni porabniki, ko kupujejo sami, imajo vlogo pobudnika nakupa pri starših in igrajo vlogo bodočega kupca na trgih izdelkov, ki trenutno še niso namenjeni njim. V tem sklopu dela predstavimo tudi značilnosti trga oblačil namenjenim otrokom. Empirični del magistrskega dela predstavlja potek in rezultate raziskave o vplivu barve na izbiro oblačila, ko jih izbirajo otroci. V raziskavi, smo ugotavljali ali obstaja ključna razlika v izbiri barve majice med deklicami in dečki.
Ključne besede:otrok, porabnik, vedenje, oblačila, barva, eksperiment
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Oljača]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65116 Novo okno
UDK:366
COBISS.SI-ID:12742172 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6V1CAMOP
Datum objave v DKUM:25.05.2017
Število ogledov:1534
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors of purchase behavior of children when choosing clothes
Opis:Like adults children also behave in a consumer way on a daily base. This master thesis is focused on describing the role of children in modern consumerism. Based on different authors we display the process of children becoming consumers and how they behave on different levels of consumer socialization. We introduce the factors of purchase behavior of children, where we present the influence of family, reference groups, surroundings, media, product group, package, brands and price. Beside the introduction of factors of purchase behavior of children, we display the characteristic of market of product intended for children. Children have an important role on this market. They are direct consumers, when they are purchasing on their own, they influence their parents in their purchase decision making and represent the future buyers of product not intended for them yet. Also, in this part we describe the characteristic of children’s clothes market.Empirical part of master thesis describes course and results of research about the influence of color when children are choosing clothes. We researched if there is a significant difference between girls and boys when they are choosing the color of t-shirt they prefer.
Ključne besede:child, consumer, behavior, clothes, colour, experiment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici