| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Nekateri konteksti in aktivnosti za 10 okvir v predšolskem obdobju
Avtorji:Kojc, Teja (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kojc_Teja_2017.pdf (3,28 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom Nekateri konteksti in aktivnosti za 10 okvir v predšolskem obdobju je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili nekatere didaktične pripomočke, ki jih lahko uporabljamo v predšolskem obdobju za razvoj mejnikov pri številih. Posebej smo se osredotočili na 5 in 10 okvir. V ta namen smo predstavili članek Janice Novakowski, z naslovom Developing »Five-neess« in Kindergarten, kjer je avtorica s predšolskimi otroki naredila raziskavo razumevanja števila 5 in v članku predstavila dejavnosti s številom 5 ter podala ugotovitve. Mejnik pet predstavlja pomembno ločnico v razvoju pojma število. Naslednja ločnica je mejnik deset, ki jo razvijamo z uporabo 10 okvirja. V ta namen smo v nalogi predstavili pripomoček 10 okvir, njegovo izdelavo ter nekatere dejavnosti z 10 okvirjem. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili raziskavo, ki smo jo izvedli s skupino 29 otrok, starih med 4 in 5 leti. Z njimi smo izvedli inicialni test ter preverili njihovo predznanje, nato smo z vsakim otrokom izvajali štiri dejavnosti z 10 okvirjem ter ponovili prvi test, ki je tokrat igral vlogo finalnega testa. Rezultate smo zbirali z opazovalnim listom ter jih predstavili v tabelah in grafih. S tem smo želeli preveriti učinkovitost matematično didaktičnega pripomočka 10 okvir in njegov vpliv na otrokovo matematično mišljenje.
Ključne besede:predšolski otrok, matematika, matematično didaktični pripomoček, 10-okvir, mejnik 5, mejnik 10
Leto izida:2017
Založnik:[T. Kojc]
Izvor:Maribor
UDK:372.2.091.3:51(043.2)
COBISS_ID:23031560 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2DZA6IKD
Število ogledov:834
Število prenosov:133
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Some of the 10 frame contexts and activities in preschool education
Opis:The graduation thesis entitled Some of the 10-frame Contexts and Activities in Preschool Education, contains two parts; one theoretical and one empirical. The theoretical part introduces a few didactic manipulatives which can be used in preschool for developing a sense of important number benchmarks. We focused on the 5- and 10-frames, and, for this reason, included the article Developing “Five-ness” in Kindergarten, written by Janice Novakowski, wherein the author presents her research, during which she explored preschool children’s understanding of the number 5. Doing this, she recorded important activities involving the number 5 and presented her findings in the aforementioned article. The benchmark number 5 is an important part of understanding the concept of numbers. The next important benchmark is the number 10, developed with the use of the 10-frame. Because of that, this thesis paper introduces the 10-frame as a teaching manipulative and, additionally, includes information about its manufacture and some activities connected with the 10-frame. The empirical part of the thesis paper presents the research we carried out with 29 children of ages between 4 and 5. First, we performed an initial test to test their prior knowledge, then each child took part in 4 activities connected to the 10-frame. After this, we performed the initial test again, this time having the role of the final test. The results were gathered on an observation sheet and then inserted into tables and graphs, allowing us to test the effectiveness of the 10-frame as a mathematic teaching manipulative and the effect it had on the children’s mathematical thinking.
Ključne besede:preschool child, Mathematics, mathematic teaching manipulative, 10-frame, benchmark number 5, benchmark number 10


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici