SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pisno deljenje z dvomestnim deliteljem
Avtorji:Polutnik, Tadej (Avtor)
Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lipovec, Alenka (Komentor)
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pisno deljenje je ena težjih snovi in učencem predstavlja in povzroča precej težav. Še posebej težavno je za učence pisno deljenje na krajši način, saj verjetno učitelji temu načinu deljenja namenijo premalo časa za razlago. Za učence je pravilna ponazoritev pisnega deljenja izjemno pomembna. Tu si mora učitelj vzeti dovolj časa, da učencem na enostaven in njim razumljiv način prikaže postopek deljenja. Brez dobre učiteljeve razlage imajo učenci v nadaljevanju lahko precej večje težave, kot bi jih imeli sicer. V magistrski nalogi sem se zato posvetil podrobni predstavitvi pisnega deljenja na daljši način, in sicer tako z enomestnim kot z dvomestnim deliteljem kot tudi predstavitvi pisnega deljenja na krajši način. Opredelil sem tudi vse pomembne pojme, ki so povezani z deljenjem, predstavil kriterije deljivosti in pregled ciljev po učnem načrtu iz matematike, ki se navezujejo na deljenje. Poleg tega sem opravil tudi raziskavo, s katero sem želel preveriti znanje učencev pri pisnem deljenju z dvomestnim deliteljem. Ugotovil sem, da jim ta snov predstavlja velike težave. Največ napak se je pojavilo pri vmesnem računanju, ker si večina učencev sprotnih računov ni pisala na list, ampak so računali na pamet. Rezultati testa so bili nekako pričakovani, učenci so namreč dobro rešili naloge z manj zahtevnimi primeri, medtem ko so težji primeri bili precej slabše rešeni.
Ključne besede:dvomestni delitelj, pisno deljenje, enomestni delitelji, krajši način pisnega deljenja, daljši način pisnega deljenja, kriteriji deljivosti
Leto izida:2017
Založnik:[T. Polutnik]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:51(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:HGZVT5NK
COBISS_ID:23025160 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:405
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Long division with a two-digit divisor
Opis:Dividing is one of the hardest lessons and is presenting a lot of issues for the children. Especially difficult for children is short dividing, because teachers usually give less attention to it as they should. Showing the children the correct way of dividing is very important and the teacher must spend enough time to present them with the correct and the easiest way. Without the teachers correct explanation children can resolve bigger issues as they normally would. In this thesis we had concentrated on longer division with one-digit and two-digit divisors as well as short division. We have also identified all of the concepts related to division, introduced the criteria of divisibility and the goals of curriculum that are related to dividing. Furthermore I've also completed a research, with which I wanted to check children's knowledge of dividing with two-digit divisors. I found out that they have big problems with it. Most errors occurred during intermediate calculation, because most of the children didn't write their promptly calculations on paper, they were rather calculating in their minds. The results of this test were mostly expected. The children were successeful with less difficult cases, while they were less successful with more difficult cases.
Ključne besede:two-digit divisor, one-digit divisor, criteria for divisibility, short way of digit divison, long way of digit division


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici