| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Slovensko podjetništvo v letu krize : GEM Slovenija 2009
Avtorji:ID Rebernik, Miroslav (Avtor)
ID Tominc, Polona (Avtor)
ID Pušnik, Ksenja (Avtor)
ID Mulej, Matjaž (Recenzent)
ID Vahčič, Aleš (Recenzent)
ID Rižnar, Igor (Lektor)
Datoteke:URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/174
 
.pdf RAZ_Rebernik_Miroslav_i2010.pdf (1,17 MB)
MD5: CD6E5BA92E9F16C6CA3336A3966DE357
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:V jedru proučevanja največje svetovne raziskave podjetništva Globalni podjetniški monitor (GEM) je posameznik in celotni spekter dejavnikov, ki vplivajo na razmerja med podjetniki, podjetništvom, družbo in njenim razvojem. Podjetja ustvarijo posamezniki, na nagnjenost posameznika k podjetništvu pa vplivajo številni dejavniki v institucionalnem okolju, odnos družbe do podjetništva, kulturne vrednote in podobno. Ti dejavniki so različni glede na stopnjo dosežene ekonomske razvitosti posamezne države. V vsakem izmed tipov gospodarstev je vloga podjetništva drugačna, kar tudi zahteva drugačen odziv ekonomske politike in politike pospeševanja podjetništva. V monografiji smo kar nekaj analiz naredili tako, da smo Slovenijo primerjali s temi tipi gospodarstev, predvsem pa z državami, ki so nam po ekonomski razvitosti ali geografski umeščenosti bliže. Krajše poglavje v monografiji smo posvetili tudi globalnemu podjetniškemu indeksu – GEI indeksu, ki omogoča, da ločeno spremljamo tri ključna področja podjetništva v posamezni državi in jih globalno primerjamo, to so odnos do podjetništva, podjetniška aktivnost in podjetniške aspiracije. Leta 2009 je bilo v raziskovanje prvič vključeno tudi socialno podjetništvo.
Ključne besede:podjetništvo, podjetniki, značilnosti, poslovno okolje, motivacija, socialno podjetništvo, strokovnjaki, uspešnost, aktivnosti, podjetniška aktivnost, Globalni podjetniški indeks, gospodarska kriza, socialno podjetništvo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta
Leto izida:2010
Leto izvedbe:2010
Št. strani:136 str.
PID:20.500.12556/DKUM-64940 Novo okno
ISBN:978-961-6354-97-4
UDK:658(497.4)"2009"
COBISS.SI-ID:64866817 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CANWW0QE
Datum objave v DKUM:18.01.2017
Število ogledov:1923
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian Entrepreneurship in the Year of Crisis : GEM Slovenia 2009
Opis:Global Entrepreneurship Monitor (GEM) – the world’s most comprehensive research on entrepreneurship – focuses on an individual and the entire spectrum of factors influencing the relationships between entrepreneurs, entrepreneurship and society and its development. Enterprises are created by individuals while the individual’s inclination towards entrepreneurship is shaped by a number of factors of a country’s institutional framework, the attitude of a society towards entrepreneurship, cultural values, etc. These factors differ according to the level of the individual country’s economic development. The role of entrepreneurship differs in each of these types of economies, which, consequently, requires a different response by the bodies in charge of economic policy and promotion of entrepreneurship. The monograph at hand thus includes a number of analyses comparing the Slovenian economy with these three types of economies. The analyses mainly concentrate on the countries with economic development similar to Slovenia’s or on the ones which are geographically closer. A short chapter of the monograph is devoted to Global Entrepreneurship Index (GEI). This index enables a separate observation of three key categories of entrepreneurship in an individual country (entrepreneurial attitudes, entrepreneurial activity and entrepreneurial aspirations), which can in turn be compared globally. In 2009, also social entrepreneurship was included in the research for the first time.
Ključne besede:Entrepreneurship, Entrepreneurial Activity, Global Entrepreneurship Index, Economic Crisis, Social Entrepreneurship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici