| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Gamification: Improvement of the user experience in ubiquitous applications for health and well-being of people
Avtorji:Naranđa, Nenad (Avtor)
Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Naranda_Nenad_2017.pdf (2,03 MB)
 
.zip MAG_Naranda_Nenad_2017.zip (5,22 MB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:The goal of this work was to explore gamification in the healthcare domain with regards to fitness in order to understand how and which gamification mechanics can improve user experience in ubiquitous applications. This possible influence was tested conducting a survey in which the participants evaluated first the fitness application 30 Day Fit Challenge Workout and then its impact on their motivation. The results showed that the gamification mechanics did increase motivation (progression the most significantly, achievements the least), and therefore improved the user experience. Female participants felt more motivated than male ones.
Ključne besede:gamification, user experience, motivation, ubiquitous applications, health and well being
Leto izida:2017
Založnik:[N. Naranđa]
Izvor:Maribor
UDK:004.728.2.8:621.395.721.5(043.2)
COBISS_ID:20416534 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IFSLW10L
Število ogledov:525
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Igrifikacija: Izboljšanje uporabniške izkušnje v vseprisotnih aplikacijah za zdravje in dobro počutje ljudi
Opis:Cilj tega dela je bil raziskati igrifikacijo na področju zdravstva, natančneje fitness-a, da bi razumeli, kako in kateri igrifikacijski mehanizmi lahko izboljšajo uporabniško izkušnjo v vseprisotnih aplikacijah. Možni vpliv je bil testiran z izvajanem raziskave, v kateri so udeleženci najprej ocenjevali v kakšni meri aplikacija »30 Day Fit Challenge Workout« deluje na njihovo motivacijo. Rezultati so pokazali, da mehanizmi igrifikacije so povečali motivacijo udeleženca (element napredovanja je bil najbolj pomemben, element uspeha najmanj) in s tem izboljšali uporabniško izkušnjo. Ženski del udeležencev je bil bolj motiviran od moškega dela.
Ključne besede:igrifikacija, uporabniške izkušnje, motivacija, vseprisotne aplikacije, zdravje in dobro počutje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici