| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpeljava konceptov sistemskega mišljenja v predšolskem obdobju
Avtorji:ID Sobočan, Tadeja (Avtor)
ID Gosak, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Marhl, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Sobocan_Tadeja_2016.pdf (1,64 MB)
MD5: 3619CC2BABED1DADBC478C51D1CACFDE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Otrokov celostni razvoj je v času predšolskega obdobja izredno intenziven, kar vključuje tudi razvoj ravni njegovega mišljenja. Zato je pomembno, da se na tej točki začne razvijati v pravo smer tudi njegov način razmišljanja. Zadnje čase v poučevanju pridobiva na veljavi pojem sistemskega mišljenja, vendar šele na kasnejših stopnjah izobraževanja. Vpeljava osnovnih konceptov sistemskega mišljenja bi sicer bila smiselna že v obdobju zgodnjega poučevanja, a je konkretnega gradiva na to temo zelo malo. Ker se predšolski otroci šele seznanjajo s tovrstnim pristopom in imajo omejene zmožnosti, je zelo pomembno, da način dela in izbrane primere čim bolj prilagodimo njihovim sposobnostim. Pri tem je ključnega pomena, da se poslužujemo tematik, ki so otrokom popolnoma razumljive, doumljive in jih prikažemo s pomočjo ilustracij in slikovnega gradiva. V nalogi bomo predstavili nekaj primerov z različnih področij, ki stimulirajo otrokovo mišljenje in ga vpeljujejo v sistemski način razmišljanja.
Ključne besede:učenje v vrtcu, sistemsko mišljenje, grafični prikazi, vzročno-posledični diagrami, naravoslovni eksperimenti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Sobočan]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64844 Novo okno
UDK:373.2:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:22930696 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:X4LMXOW2
Datum objave v DKUM:06.02.2017
Število ogledov:1625
Število prenosov:373
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Intruducing the concepts of systems thinking to preschool education
Opis:The child's overall development in the pre-school period is extremely intensive and includes also a substantial progress in the level of thinking. Therefore, it is important at this point, that the child’s way of thinking starts developing in the right direction. Recently, the concept of systems thinking is increasingly gaining on attention on the field of teaching, but mostly at the later stages of education. Introducing the basic concepts of systems thinking would be sensible at early stages of teaching, but there is a huge lack of concrete materials on this topic. Because the pre-school children are only getting familiar with such approaches and have only limited possibilities, it is very important to adjust the way of work and the chosen examples to their capabilities. When doing this, it’s very important to use topics which are understandable and comprehensible and can be presented by means of pictures and illustrative materials. In the diploma a few such examples from various fields are presented, whose aim is to stimulate the child’s thinking and encourage the development of a systems way of thinking.
Ključne besede:Teaching in kindergarten, systems thinking, graphic displays, causal-loop diagrams, science experiments


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici