| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIALOŠKO DRAMSKA IGRA Z LUTKAMI V DRUGEM STAROSTNEM OBDOBJU
Avtorji:ID Marko, Tanja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marko_Tanja_2016.pdf (1,81 MB)
MD5: AA815F3C737FE1FF1CF831BA6957631F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom »Dialoško dramska igre z lutkami v drugem starostnem obdobju« je praktična diplomska naloga, ki temelji na teoretičnih spoznanjih v neposredni pedagoški praksi. Namen in cilj diplomskega dela je, predstaviti izbrano zgodbo s predstavo, ki zajema komponente metode dialoško dramske igre z lutkami. Končni cilj je opazovanje otrok med dejavnostjo in njihovo sodelovanje ter soustvarjanje. Ob izdelavi diplomskega dela, smo uporabili neeksperimentalno in deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. Teoretični del diplomskega dela predstavlja obdelavo primarnih in sekundarnih virov, s pomočjo katerih smo predstavili omenjeno metodo dialoško dramske igre z lutkami, pomen pripovedovanja zgodb in komunikacije skozi lutko ter priprave na predstavo, katera zajema izdelavo lutk, izbiro zgodbe, glasbe, lastno pripravo ter pripravo otrok na ogled predstave. V nadaljevanju pa smo predstavili praktični del diplomske naloge, kjer smo metodo dialoško dramske igre z lutkami preizkusili v vrtcu. Dejavnost smo izvajali v drugem starostnem obdobju, in sicer, z otroki starimi od 5 do 6 let. Opazovali smo reakcije med samo predstavo in po njej, sodelovanje pri načrtovanih usmerjenih dejavnostih in navsezadnje tudi spontane dejavnosti otrok. Otroci so navdušeno sodelovali pri igri; upoštevali navodila ter se ob dejavnosti sprostili in odprli. Opazili smo navdušenje nad zgodbo predstavljeno z omenjeno metodo, ob tem pa tudi sodelovanje otrok, ki so po navadi bolj zadržani in sramežljivi, kar kaže na to, da metoda dialoško dramske igre z lutkami pozitivno vpliva na otrokovo komunikacijo, pripomore pa tudi pri gradnji otrokove samozavesti.
Ključne besede:Dialoško dramska igra z lutkami, pripovedovanje, DDIL, pravljica, komunikacija, lutka, gledališče
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Marko]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64799 Novo okno
UDK:792.97:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:22928392 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DRPIPHBL
Datum objave v DKUM:03.02.2017
Število ogledov:1894
Število prenosov:264
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIALOGICAL DRAMA WITH PUPPETS IN THE SECOND AGE PERIOD
Opis:The diploma thesis titled “Dialogic drama play with puppets in the second age bracket” is a practical diploma thesis, based on theoretical findings in a direct educational practice. The end goal is watching children during the activity and their cooperation and co-creating. In the process of making the diploma thesis we used non-experimental and descriptive methods of educational research. The theoretical part of the thesis presents the handling of primary and secondary sources, by means of which we presented the mentioned method of dialogic drama play with puppets, the importance of telling stories and communication through the puppet as well as preparations on the show which include the production of puppets, choice of the story, music, our own preparation as well as the preparation of children on seeing the performance. In continuation, we presented the practical part of the diploma thesis, where we presented the method of dialogic drama play with puppets in the daycare. We performed the activity in the second age bracket, i.e. with children from 5 to 6 years old. We observed the reactions during the show and after it, cooperation in scheduled activities and, last but not least, the spontaneous activities of the children. The children took part in the play with enthusiasm, respected the rules, and relaxed and opened themselves in the process of the activity. We noticed enthusiasm over the story, presented by the mentioned method. In addition, we also noticed cooperation of the children who are usually more reserved and shy, which indicates that the method of the drama play with puppets positively influences child’s communication and also helps in building the child’s self-confidence.
Ključne besede:Dialogic drama play with puppets, telling stories, DDIL, fairytale, communication, puppet, theater.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici