SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NIVOJSKO NAČRTOVANJE IN OBLIKOVANJE OKOLJA NA PRIMERU STRATEŠKIH IGER
Avtorji:Zorko, Nataša (Avtor)
Mongus, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zorko_Natasa_2016.pdf (2,80 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V tej diplomski nalogi obravnavamo nivojsko načrtovanje in vlogo okoljske umetnosti v njem. V ta namen smo raziskali teoretično ozadje obeh disciplin in preučili zakonitosti ter dobre prakse, ki nam pomagajo doseči željen rezultat. Pridobljeno znanje smo uporabili za izdelavo dveh nivojev strateške računalniške igre, s katerima smo preučili vpliv okoljske umetnosti na igralno izkušnjo. Z rezultati ankete smo ugotovili, da je učinkovito nivojsko načrtovanje neposredno povezani z uporabo okoljske umetnosti. Ta povezava se odraža v procesih ustvarjanja zgodbe, načrtovanja geometrije nivoja in njegovi izdelavi.
Ključne besede:nivojsko načrtovanje, okoljska umetnost, strateške igre
Leto izida:2016
Založnik:N. Zorko
Izvor:[Maribor
UDK:004.92(043.2)
COBISS_ID:20291350 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:624
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LEVEL DESIGN AND ENVIRONMENT ART IN A CASE OF STRATEGIC COMPUTER GAMES
Opis:This bachelor thesis focuses on level design and the role of environmental art within it. Theoretical background of both branches have been studied in order to examine laws and best practices that may help us in achieving our goals. We used the gained knowledge to create two different levels of a strategy game, based on which the influences of the environmental art on the gaming experience have been studied. The results of the survey with gamers revealed that efficient level design is directly linked to the use of environmental art. This connection reflects itself in the processes of creating a story, design of level geometry, and its implementation.
Ključne besede:Level Design, Environment Art, Strategic Games


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici