| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VKLJUČITEV KOMBINIRANEGA UČENJA V IZOBRAŽEVALNI PROCES NA FAKULTETAH
Avtorji:Furjan, Petra (Avtor)
Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Furjan_Petra_2016.pdf (69,82 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Kombinirano učenje vključuje kombinacijo tradicionalnega učenja in distribucijskega učenja, za katerega je značilna uporaba novih tehnologij za distribucijo komunikacije in interakcije. V magistrskem delu so razloženi modeli kombiniranega učenja, način njegove uporabe ter je pojasnjena njegova funkcionalnost. Osnovno področje raziskav magistrske naloge je uporaba kombiniranega učenja na fakultetah. V nalogi so ugotovljeni ter preučeni vsi faktorji, ki so vključeni v izvedbo kombiniranega učenja. Prav tako so spomočjo vnaprej pripravljene vsebine prikazani načini priprave učnih vsebin učne enote z različnimi orodji, s katerimi se kombinirano učenje opravlja, ter so preučeni in je narejena njihova primerjava.
Ključne besede:Kombinirano učenje, one-size-fits-all, nov študent, modeli kombiniranega učenja, Edmodo, Moodle, TED-Ed, BlendSpace, LessonPaths
Leto izida:2016
Založnik:P. Furjan
Izvor:[Maribor
UDK:004.81:159.953.5(043.2)
COBISS_ID:20251670 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IX4OOVGE
Število ogledov:509
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INCLUSION OF BLENDED LEARNING IN THE EDUCATIONAL PROCESS AT UNIVERSITIES
Opis:Blended learning includes a combination of traditional learning and distributon learning, which is characterized by the use of new technologies for the distribution of communication and interaction. This master`s thesis containes the explanation of the models of blended learning, it`s ways of usage, and it`s functionality. The basic research of these master's thesis is the use of blended learning at universities. In the thesis there are identified and examined all the factors that are involved in the implementation of blended learning. Also, with the help of pre-prepared content there are illustrated the preparation methods of learning content of learning units with different tools that are used to use the blended learning method and they are examined and compared.
Ključne besede:Blended learning, one-size-fits-all, new student, blended learning models, Edmodo, Moodle, TED-Ed, BlendSpace, LessonPaths


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici