| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza učenja partnerske komunikacije v šoli za starše v zdravstvenih domovih gorenjske regije
Avtorji:ID Povšnar, Erika (Avtor)
ID Skela Savič, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Povsnar_Erika_2016.pdf (1,75 MB)
MD5: 77E36ABF340CC2187CA05A01E0F4FD09
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Izhodišča: Zdravstveno vzgojni programi in izobraževanje staršev je v šolah za starše usmerjeno predvsem v krepitev telesnega zdravja. Pojavljajo se izobraževalne potrebe po razširitvi vsebin na področje celostne krepitve zdravja. Namen: Namen raziskave je bil proučiti pomembnost informiranja in učenja komunikacije med partnerjema, ter ugotoviti mnenja udeležencev šol za starše o pripravljenosti za nadaljnje učenje. Raziskovalna metodologija: Izbran je bila kvantitativna metoda dela. Kot merski instrument smo uporabili strukturiran vprašalnik. Vzorec je prestavljalo 178 udeležencev šol za starše v gorenjskih zdravstvenih domovih. Realizacija vzorca je bila 44,5 %. Podatki so bili obdelani s programom SPSS. Za analizo podatkov smo uporabili t test, ANOVA, multivariantno regresijsko analizo, metoda glavnih komponent, PCA, kanonično korelacijsko analizo. Rezultati: Pripravljenost za učenje partnerske komunikacije je najbolj prisotno v skupini udeležencev, ki v odnosu zaznavajo težave (p = 0,000). Pozitivna stališča udeležencev o pomembnosti učenja za kakovosten odnos povečujejo pripravljenost po vključitvi v učenje komunikacije. Regresijski model pojasni 23 % pozitivnih stališč. Zadovoljstvo udeležencev s programom je visoko in je povezano z načinom podajanja vsebine. Regresijski model pojasni 60, 7 % načinov podajanja snovi. Čas, ki ga partnerja namenita osebnemu pogovoru, se je po obisku šole statistično pomembno podaljšal (z = -4,095; p = 0,000). Zaključki: Ugotavljamo, da način dela v skupini s pestro izbiro metod, ki aktivirajo udeležence, vpliva na zadovoljstvo udeležencev. Sorazmerno visok je tudi pripravljenost udeležencev po nadaljnjem učenju. Glede na to, bi bilo potrebno razmisliti o nadaljnji širitvi programa.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: - šola za starše - prehod para v starševstvo - komunikacija - učenje
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64444 Novo okno
COBISS.SI-ID:7848467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WHQDJAKH
Datum objave v DKUM:22.11.2016
Število ogledov:1774
Število prenosov:200
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Partnership Communication Lessons at Pre-parenting Schoolin Community Health Centres in the Gorenjska Region
Opis:ABSTRACT Background: Healthcare education programmes and parental education at parental schools are oriented mostly towards physical health strengthening. There has been occurrence of educational needs on new contents in the field of holistic health strengthening. Aim: The purpose of research was to explore importance of informing partners on relationship, communication learning between partners and to find out parental schools participants` opinions on readiness for further learning. Methods: Quantitative research design was used. Structured questionnaire was used as measurement instrument. The sample consisted of 178 parental schools participants at healthcare centres in Gorenjska. Out of 178 individuals, 44,5 % of individuals responded. Data were analysed with SPSS programme. To analyse data we used t test, ANOVA, multivariate regression analysis, main components method, PCA, canonical correlation analysis. Results: Readiness to learn about partner communication is most often present at respondents who perceive problems in relationship (p = 0,000). Positive opinion of respondents on importance of learning for quality relationship, increases readiness to participate in communication learning. Regression model explains 23 % of positive attitudes. Respondents` satisfaction with the programme is high and correlates to manner of content dissemination. Regression model explains 60,7 % manner of content dissemination. Time dedicated to personal conversation between partners has significantly raised after participating at parental school (z = -4,095; p = 0,000). Conclusions: Different styles of working in the group, using various methods that activate parental school participants, impact participants` satisfaction. Research also shows high readiness of participants to continue their education. According to the results, there is a need to think about continuous parental school programme development.
Ključne besede:Keywords: - parental school, - transformation to parenthood, - communication, - learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici