| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Obdelava in spremljanje naročil po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju
Avtorji:Bančič, Ana (Avtor)
Jereb, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bancic_Ana_2016.pdf (570,48 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V nalogi opisujem izziv stabilizacije poslovnih procesov v oddelku prodajne logistike po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju. Zaradi nepripravljenosti na prehod v nadgrajeni informacijski sistem, je prodajno–distribucijsko osebje postalo neučinkovito, pojavljale so se številne napake v vsakodnevni rutini. Napake in neučinkovitost so vplivale tudi na ostale oddelke, ki svoje aktivnosti izvajajo na podlagi partnerjevih naročil. Potrebna je analiza stanja. Potrebno je ugotoviti, kje in zakaj poslovni procesi ne tečejo gladko ter poiskati rešitve. V nalogi analiziram posamezne poslovne procese. Na podlagi izkušenj in vsakodnevnega kontakta z zaposlenimi v prodaji in distribuciji identificiram probleme in predlagam rešitve. Rešitve predlagam na podlagi dobrega poznavanja tako dela v oddelku kot tudi delovanja informacijskega sistema z induktivno in deduktivno metodo sklepanja. Rešitve bodo prinesle več znanja zaposlenim, več avtomatizacije, večjo produktivnost zaposlenih in manj napak v vsakodnevnem delu. Zaradi tega bodo rezultati v celotnem izbranem podjetju boljši.
Ključne besede:informacijski sistem, poslovni procesi, obdelava informacij, transparentnost, sistematični pristop
Leto izida:2016
Založnik:[A. Bančič]
Izvor:Celje
UDK:005.4
COBISS_ID:512816189 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:G0JXNVNZ
Število ogledov:488
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales orders managing after ERP system upgrade in chosen company
Opis:In following thesis I am writting of challanges of stabilization of business processes after implementation of ERP system SAP in department of Sales Logistics in choosen company. Due to lack of training sales – distribution personell became unefficient after implementation of SAP. Consequantly increase of irregularities in daily routin have been detected. Irregularities and unefficiency have impacted also other departments, which rely on information of customer orders and use them as a base for their daily routine. Analysis of current situation is required. We need to identify where and why we have issues and why business processes are not runnungy smoothly. Solutions have to be addressed. In thesis I analyse respective business processes. Base on the experiences and daily contact with employees in sales and distribution I will identify problems and propose solutions. Solutions will be proposed based on knowledge of organisation of work in sales-logistics department as well as on knowledge of SAP ERP system. Inductive and deductive method will be used. Solutions will bring more knowledge, more automation at work, bigger efficiency of employees and less irregularities in business processes. Due to the proposed solutions end result of choosen company will be better.
Ključne besede:Information System, business processes, information management, transparency, a systematic approach


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici