Title: | VPLIV SPOLA NA SPREJEMANJE UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA |
---|
Authors: | ID Jogić, Jasmina (Author) ID Zupančič, Tomaž (Mentor) More about this mentor... |
Files: | VS_Jogic_Jasmina_2016.pdf (1,06 MB) MD5: ABCEDA94A879137E5FC296715CD9E8FD
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | POVZETEK
V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili pomembnost splošnega razvoja predšolskih otrok. Opozorili smo na celostnost, prepletenost in soodvisnost razvojnih faz ter področij, ki jih je težko določiti. Enako velja za razvoj na umetnostnem področju, kjer likovnoumetniško izražanje ne sme biti osamljena aktivnost 5 in 6 let starih otrok. Vzgojitelji in njihovi pomočniki ter še posebej starši moramo vseskozi spremljati razvojne razlike v značilnostih dečkov in deklic ter jim s prilagojenimi dejavnostmi omogočiti čim bolj ustvarjalno predšolsko obdobje. V empirični raziskavi smo anketirali 32 dečkov in 32 deklic, starih 5 in 6 let, ki obiskujejo različne enote vrtca v Medvodah, saj je bil namen ugotoviti, ali se sprejemanje prikazanih impresionističnih in kubističnih umetniških del glede na spol razlikuje. Anketiranim smo pokazali 10 izbranih umetniških del: 5 iz obdobja impresionizma in 5 iz obdobja kubizma. Rezultate smo prikazali v tabelah. Ugotovili smo, da je bila dečkom in tudi deklicam najbolj všeč slika z motivom konja (vpliv glede na spol). |
---|
Keywords: | predšolski otroci, motiv, spol, impresionizem, kubizem |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [J. Jogić] |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-64393 |
---|
UDC: | 7.03:373.2(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22766088 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:0JOXJ2SL |
---|
Publication date in DKUM: | 15.11.2016 |
---|
Views: | 1465 |
---|
Downloads: | 235 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |