| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV SPOLA NA SPREJEMANJE UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA
Avtorji:ID Jogić, Jasmina (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jogic_Jasmina_2016.pdf (1,06 MB)
MD5: ABCEDA94A879137E5FC296715CD9E8FD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:POVZETEK V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili pomembnost splošnega razvoja predšolskih otrok. Opozorili smo na celostnost, prepletenost in soodvisnost razvojnih faz ter področij, ki jih je težko določiti. Enako velja za razvoj na umetnostnem področju, kjer likovnoumetniško izražanje ne sme biti osamljena aktivnost 5 in 6 let starih otrok. Vzgojitelji in njihovi pomočniki ter še posebej starši moramo vseskozi spremljati razvojne razlike v značilnostih dečkov in deklic ter jim s prilagojenimi dejavnostmi omogočiti čim bolj ustvarjalno predšolsko obdobje. V empirični raziskavi smo anketirali 32 dečkov in 32 deklic, starih 5 in 6 let, ki obiskujejo različne enote vrtca v Medvodah, saj je bil namen ugotoviti, ali se sprejemanje prikazanih impresionističnih in kubističnih umetniških del glede na spol razlikuje. Anketiranim smo pokazali 10 izbranih umetniških del: 5 iz obdobja impresionizma in 5 iz obdobja kubizma. Rezultate smo prikazali v tabelah. Ugotovili smo, da je bila dečkom in tudi deklicam najbolj všeč slika z motivom konja (vpliv glede na spol).
Ključne besede:predšolski otroci, motiv, spol, impresionizem, kubizem
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Jogić]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64393 Novo okno
UDK:7.03:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:22766088 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0JOXJ2SL
Datum objave v DKUM:15.11.2016
Število ogledov:1465
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF SEX ON ACCEPTING WORKS OF ART IN THE PERIOD OF IMPRESSIONISM
Opis:The theoretical part of the thesis presents the importance of development of preschool children. We pointed out the comprehensiveness, complexity, and interdependence of development stages and areas which are difficult to determine. The same goes for the art development where art expression should not be the only activity of 5 or 6 years old children. The teachers and their assistants as well as parents should pay attention to the differences in development constantly, i.e. to the characteristics of boys and girls, and allow them to have as creative preschool period as possible with adapted activities. In the empirical research, we interviewed 32 boys and 32 girls aged between 5 and 6 years attending different kindergartens in Medvode. The aim was to determine whether gender has an influence on the perception of the Impressionist and Cubist works of art. The respondents were shown 10 works of art, 5 from the Impressionist period and 5 from the Cubism period. The results were presented in charts. We discovered that both boys and girls liked the painting with the horse motif the most (the impact of gender).
Ključne besede:preschool children, motif, gender, Impressionism, Cubism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici