| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uvedba koncepta CRM v podjetju Plama-pur, d.d. : diplomsko delo
Avtorji:Gorjanc, Bojan (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf gorjanc-bojan.pdf (758,69 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:management, vodenje, kupci, odjemalec, potrošnik, zadovoljstvo, plastične mase, umetne snovi, pene, trženje, medorganizacijsko trženje, tržne poti, marketing, proizvodnja, poslovno okolje, Slovenija, storitve, izdelki, spremembe, podjetje, organizacija, projekti, proizvodni programi, izboljšave
Leto izida:2004
Založnik:[B. Gorjanc]
Izvor:Matenja vas
UDK:658.89(043.2):66.095.2(497.4)
COBISS_ID:7679772 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UPTBHYEM
Število ogledov:2384
Število prenosov:276
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici