| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uvajanje električnega avtomobila na trg
Avtorji:Gönc, Benjamin (Avtor)
Leber, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gonc_Benjamin_2016.pdf (2,61 MB)
MD5: 41F466EADFE71FB796C0597F9052529F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Avtomobilski promet predstavlja težave v velikih mestih z različnih vidikov. Visoka stopnja onesnaženosti ogroža zdravje prebivalcev, pogosti so zastoji, prosta parkirna mesta pa so prava redkost. Z namenom, da bi zmanjšali emisije in odvisnost od fosilnih goriv, so mnoge države pričele z vzpodbujanjem prehoda na alternativne pogone in tudi vsi največji avtomobilski proizvajalci so že razvili vsaj en model električnega vozila ter ga tudi predstavili trgu. Prodaja električnih vozil je v zadnjih letih bliskovito naraščala, vendar je do množine uveljavitve tovrstnih vozil še dolga pot. V diplomski nalogi smo preverili trende na evropskem trgu in tudi ovire, s katerimi se soočajo proizvajalci. Potencialne kupce k prehodu na električni pogon ni lahko prepričati kljub številnim prednostim, ki jih ponujajo električna vozila. Proces razvoja in uvajanja omenjenih vozil bomo podrobneje spoznali preko snovanja majhnega električnega avtomobila Odsev 15, ki ga je razvilo društvo snovalcev električnih vozil.
Ključne besede:majhno električno vozilo, uvajanje, trendi prodaje, benchmarking analiza, souporaba
Leto izida:2016
Založnik:[B. Gönc]
Izvor:Maribor
UDK:[658.8:005.52]:629.331-83(043.2)
COBISS_ID:20379414 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DGWE6QOA
Število ogledov:1045
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Electric vehicle introduction on the market
Opis:small electric vehicle, introduction, sales trends, benchmarking, car sharing
Ključne besede:Car traffic presents a problem in big cities from different perspectives. The high degree of pollution threatens the health of the population, traffic jams are frequent, and free parking spaces are extremely rare. In order to reduce emissions and dependence on fossil fuels, many countries have begun promoting the transition to alternative drives, and all the major car manufacturers have already developed at least one model of electric vehicles, and also presented them to the market. Sales of electric vehicles have rapidly increased in recent years, but it's still a long way to go before mass conversion takes place. In this thesis we checked trends in the European market and the obstacles faced by manufacturers. Potential buyers are not easy to convince to shift to electric vehicles, despite of the many advantages they offer. The development process and deployment of such vehicles will be introduced through the design of a small electric car Odsev 15, developed by the Association of des


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici