| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IGRIFIKACIJA PREVERJANJA ZNANJA IZ PROGRAMSKEGA JEZIKA C++
Avtorji:ID Štumberger, Niko (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stumberger_Niko_2016.pdf (2,41 MB)
MD5: 4B9A85891D9491D9BF956811C4F97874
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen magistrske naloge je implementirati igrifikacijo v izobraževalno okolje, in sicer na področje izobraževanja programskega jezika C++. V nalogi smo predstavili igrifikacijo in njeno široko uporabnost ter jo povezali z osnovnimi elementi programskega jezika C++. Na podlagi tega smo izdelali program AIDA. Ustvarjen je bil v programskem jeziku Java z odprto-kodnim ogrodjem libGDX, njegov namen je bil primerjati uspešnost igrifikacije v primerjavi s standardnimi preverjanji znanja. Rezultati so pokazali, da so bili udeleženci pri nalogah igrifikacije manj uspešni, vendar pa so ocenili takšen tip reševanja nalog kot zanimiv, zato bo potrebno implementacijo igrifikacije v izobraževalnem okolju še nadgraditi in razširiti.
Ključne besede:igrifikacija, programski jezik C++, libGDX, preverjanje znanja
Leto izida:2016
Založnik:N. Štumberger
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-64367 Novo okno
UDK:004.43:37.091.26(043.2)
COBISS.SI-ID:20267542 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SFVYBTQR
Datum objave v DKUM:27.10.2016
Število ogledov:1089
Število prenosov:171
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GAMIFICATION OF KNOWLEDGE TESTING IN C++ PROGRAMMING LANGUAGE
Opis:The goal of this master thesis is to implement gamification into the educational environment, more precisely the learning of C++ programming language. Firstly, we described the gamification and its wide usability on different areas and then we linked that with basics of C++ programming language. The result of this integration was a program called AIDA. It was developed in Java programming language with libGDX that is an open source framework. The purpose of this program was to compare the gamification with standard knowledge tests. Results have shown that participants were less successful on tasks that included gamification, whereas they evaluated them as interesting. Based on this results we conclude that gamification in educational environment should be upgraded and expanded.
Ključne besede:gamification, C++ programming language, libGDX, knowledge testing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici