| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Alternativni pedagoški koncepti v glasbenem izobraževanju s poudarkom na petju
Avtorji:ID Peganc, Marija (Avtor)
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Peganc_Marija_2016.pdf (1,33 MB)
MD5: BC2882B315602681FD0742CA465739B8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Osnovna tema diplomskega dela z naslovom Alternativni pedagoški koncepti v glasbenem izobraževanju s poudarkom na petju je teoretična in empirična predstavitev različnih pedagoških konceptov in deležu, ki ga namenjajo glasbenemu izobraževanju in petju. Temeljni namen raziskave pričujočega diplomskega dela, je bil osvetliti določene koncepte pedagoških načel in preučiti, kolikšen delež namenjajo glasbenemu izobraževanju. Zanimalo nas je, kako pomembno se jim zdi glasbeno izobraževanje ter kako pomembno se jim v okviru glasbenega izobraževanja zdi petje. V sklopu raziskave, ki smo jo vključili v diplomsko delo, smo izvedli 14 intervjujev, v katere smo vključili različna področja alternativnih pedagoških konceptov. Tako smo poiskali kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja s področja Montessori pedagogike, kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja s področja waldorfskih pedagoških načel in kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja pedagoških načel Edgarja Willemsa. V vzorec smo zajeli tako mnenja staršev- kot mnenja učiteljev iz vse Slovenije. Pri tem smo uporabili tehniko nestandardiziranega, polstrukturiranega intervjuja.
Ključne besede:Alternativni pedagoški koncepti, Montessori, waldorfska šola, Reggio Emilia, Edgar Willems
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Peganc]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64323 Novo okno
UDK:37.091.4Steiner :78(043.2)
COBISS.SI-ID:22670088 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1P6AWCFU
Datum objave v DKUM:17.10.2016
Število ogledov:1709
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:AN ALTERNATIVE PEDAGOGICAL CONCEPTS IN MUSIC EDUCATION WITH AN EMPHASIS ON SINGING
Opis:The basic subject of this diploma thesis with the title »Alternative Pedagogical Concepts in Music Education with an Emphasis on Singing« is a theoretical and empirical presentation of different pedagogical concepts and of how much they have been implemented in music education and singing. The research of this diploma thesis basically aims at highlighting specific concepts of pedagogical principles underlying the teaching of music as well as at studying how much of these principles have been adopted. Therefore, the main interest was to find out the importance of music education as well as what role singing plays within music education. As part of the research 14 interviews have been conducted including various fields of alternative pedagogical concepts. Candidates were asked to answer questions from the field of Montessori and Waldorf education as well as Edgar Willems music education. In addition, parents' as well as teachers' opinions throughout Slovenia have been included. Whille conducting the interviews the non-standardized, semi-structured interview technique has been used.
Ključne besede:Alternative pedagogical concepts, Montessori, Waldorf School, Reggio Emilia, Edgar Willems


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici