| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA TRGA UPORABNIKOV MODNIH OBLAČIL V LJUBLJANI
Avtorji:Mitrović, Mirijam (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Brezavšček, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Mitrovic_Mirijam_2016.pdf (1,11 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov modnih oblačil v Ljubljani. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter raziskovalna vprašanja, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena trgovinska dejavnost skozi razširjen marketinški splet 7xP ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja modnih oblačil ter kakovost in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov modnih oblačil. Prepoznavnost trga modnih oblačil smo prikazali na konkretnem primeru prodajne galerije Cliché, podjetja Cliché d.o.o. Med uporabniki prodajalne smo izvedli raziskavo. Rezultate raziskave smo analizirali z ustreznimi statističnimi metodami in podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede:- trgovinska dejavnost z dodanimi storitvami - marketinški splet - kakovost blaga - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7729427 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LXOSVTTN
Število ogledov:433
Število prenosov:75
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET ANALYSIS OF USERS OF FASHIONABLE CLOTHING IN LJUBLJANA
Opis:The goal of this diploma is to research and analysis of the market of users of fashion chlothing in Ljubljana. The introduction contains definition of the problem, methodology and research questions, which provided necessary help with the execution of the market research. The teoretical part contains a presentation of store activity through the extended marketing mix 7Ps and targeted marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing strategy of fashion chlothes and quality, as well as research of user satisfaction fashionable clothes. The recognition of fashion chlotes market has been demosntrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to market information system (MIS), followed by answers to the research questions and the closure.
Ključne besede:- store activity with added services - marketing mix - quality of the goods - user satisfaction - questionnare


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici