| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DaF-Unterricht – ein Vergleich zwischen der Waldorfschule und der staatlichen Gesamtschule
Avtorji:ID Ornik, Andrej (Avtor)
ID Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ornik_Andrej_2016.pdf (1,37 MB)
MD5: 180EBD6F0E9B88D376EE6A6298988ACF
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Die Diplomarbeit mit dem Titel DaF-Unterricht – ein Vergleich zwischen der Waldorfschule und der staatlichen Gesamtschule möchte den Unterricht von Deutsch als Fremdsprache in der Waldorfschule und in der staatlichen Gesamtschule genauer vorstellen und vergleichen. Die Diplomarbeit besteht aus dem theoretischen und empirischen Teil. Im theoretischen Teil wird zuerst die Waldorfpädagogik mit einigen ihren Grundeigenschaften vorgestellt, sowie auch die wesentlichen Merkmale des DaF-Unterrichts. Weiterhin wird auch die staatliche Gesamtschule in Slowenien zusammen mit den wesentlichen Merkmalen des DaF-Unterrichts vorgestellt. Der theoretische Teil endet mit der Darstellung der DaF-Lehrpläne beider Schulen, die in einigen Aspekten auch parallel diskutiert werden. Nach dem theoretischen Teil folgt der empirische Teil der Diplomarbeit. Hier werden die Unterrichtsstunden von Deutsch als Fremdsprache in der Waldorfschule und in der staatlichen Gesamtschule beschrieben. Anhand der beobachteten Unterrichtsstunden und den theoretischen Ausgangspunkten wollte man herausfinden, welche Ähnlichkeiten und Unterschiede es beim DaF-Unterricht in beiden Schulsystemen gibt. Anhand der beobachteten Unterrichtsstunden, des Vergleichs der Arbeitskonzepte und den theoretischen Ausgangspunkten kann man bemerken, dass die Unterschiede beim DaF-Unterricht in beiden Systemen bestehen, aber nicht in allen Bereichen groß sind. Die Hauptunterschiede treten bei der Bewertung und bei dem Gebrach von didaktischen Materialien und Hilfsmittel auf. Aus diesen Unterschieden resultieren auch einige methodische Abweichungen, wobei die Unterrichtsstruktur in beiden Schulsystemen sehr ähnlich ist.
Ključne besede:Waldorfschule, staatliche Gesamtschule, Deutsch als erste Fremdsprache, Didaktik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Ornik]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64232 Novo okno
UDK:811.112.2:37.02(043.2)
COBISS.SI-ID:22621960 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QHNYBZHS
Datum objave v DKUM:05.10.2016
Število ogledov:1490
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poučevanje nemščine kot tujega jezika – primerjava med waldorfsko in javno osnovno šolo
Opis:Diplomska naloga z naslovom Poučevanje nemščine kot tujega jezika – primerjava med waldorfsko in javno osnovno šolo želi pobliže predstaviti in primerjati pouk nemščine kot tujega jezika na waldorfski in javni osnovni šoli. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je najprej predstavljena waldorfska pedagogika in nekatere njene temeljne značilnosti, kakor tudi glavne značilnosti poučevanja nemščine kot tujega jezika. Nadalje je predstavljena javna osnovna šola v Sloveniji, skupaj z glavnimi značilnostmi poučevanja nemščine kot tujega jezika. Teoretični del se zaključi s predstavitvijo učnih načrtov za nemščino kot tuji jezik obeh šol, ki sta z nekaterih vidikov tudi vzporedno predstavljena. Teoretičnemu delu sledi empirični del naloge. V njem so opisane učne ure nemščine kot tujega jezika v waldorfski in javni osnovni šoli. Na podlagi opazovanih učnih ur in teoretičnih izhodišč želimo ugotoviti, katere so podobnosti in razlike poučevanja nemščine kot tujega jezika v omenjenih šolskih sistemih. Iz opazovanih učnih ur, primerjave konceptov dela in teoretičnih izhodišč je razvidno, da razlike v poučevanju nemščine kot tujega jezika v obeh šolskih sistemih obstajajo, vendar pa niso na vseh področjih velike. Glavne razlike se pojavljajo pri vrednotenju znanja in pri uporabi didaktičnih materialov in pripomočkov. Iz teh razlik izhajajo tudi nekatera metodološka razhajanja, medtem ko je struktura učnih ur v obeh sistemih zelo podobna.
Ključne besede:waldorfska osnovna šola, javna osnovna šola, nemščina kot prvi tuji jezik, didaktika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici