SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Etične dimenzije socialnega podjetništva
Avtorji:Teržan, Tjaša (Avtor)
Klampfer, Friderik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Terzan_Tjasa_2016.pdf (903,34 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Podjetništvo močno vpliva na življenje v sodobni družbi. Ustvarja potrebe, jih uresničuje, potencira in s svojim načinom podjetniškega delovanja daje zgled, ki vpliva na družbene vrednote. Klasično podjetništvo z mnogimi sporočili spodbuja miselnost, da se je pomembno ukvarjati predvsem s seboj in svojo koristjo. Ko pa na dan pridejo negativne posledice njegovih poslovnih odločitev, ki se kažejo v obliki propadlih lokalnih skupnosti, obsežnih družbenih problemih in v obliki okoljevarstvenih katastrof, se v strahu pred izgubo podpore potrošnikov in izgubo dobička, opravičuje z družbeno odgovornimi akcijami. V orisanih razmerah se na podlagi razočaranja družbe in njene odločnosti, da je potrebno nekaj korenito spremeniti, pojavlja zamisel socialnega podjetništva. Socialno podjetništvo s svojimi etičnimi načeli in cilji, ki v ospredje postavljajo pozitivno družbeno spremembo in delovanje v dobro ljudi, prinaša upanje za postopno in vztrajno preoblikovanje družbenih vrednot. V diplomskem delu nas je zanimalo, katere so osnovne razlike med klasičnim in socialnim podjetništvom, ali je socialno podjetništvo res družbeno koristno podjetništvo, ki deluje primarno v skladu z etičnimi načeli, in ali socialno podjetništvo v primerjavi s klasičnim podjetništvom uspešneje rešuje najpogostejše etične dileme v podjetniškem svetu.
Ključne besede:podjetništvo, klasično podjetništvo, socialno podjetništvo, družbena odgovornost, etika, poslovna etika, etične dileme, moralni cilji
Leto izida:2016
Založnik:[T. Teržan]
Izvor:Maribor
UDK:17:334.72(043.2)
COBISS_ID:22633224 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:449
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethical dimensions of social entrepreneurship
Opis:Global business has a huge impact on life in modern society. It creates commercial needs, meets them on the regular basis, but its ideology and practice at the same time affects social values and institutions. Traditional entrepreneurship in many ways promotes the mentality that it is particularly important to care for yourself and your personal interests. Only when society is confronted with the negative consequences of business mentality, such as destroyed local communities, large-scale social problems and huge environmental catastrophes, the fear of losing consumers profits, traditional entrepreneurship is pushed towards socially responsible actions. In those circumstances, a new idea of social entrepreneurship arises on out of public frustration and the determination that something needs to be changed. By making positive change in the society its main concern, social entrepreneurship brings hope for a gradual transformation of social values. In this diploma thesis we wanted to identify basic differences between traditional and social entrepreneurship. Is social entrepreneurship really a socially responsible entrepreneurship governed primarily by ethical principles? Can we expect social entrepreneurship to address the most common ethical issues in the corporate world more efficiently than classical entrepreneurship?
Ključne besede:entrepreneurship, classical entrepreneurship, social entrepreneurship, social responsibility, ethics, business ethics, ethical dilemmas, moral objectives


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici