| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Stres pri delu učiteljev razrednega pouka
Avtorji:Jagarinec, Aleksandra (Avtor)
Miglič, Gozdana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Žnidaršič, Anja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jagarinec_Aleksandra_2016.pdf (1,42 MB)
MD5: 737D06FD186E92F2D29744240C74E19D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Namen magistrske naloge je ugotoviti, kako učitelji razrednega pouka doživljajo stres na delovnem mestu, kakšne so njegove posledice in kako ga poskušajo preprečevati ali omiliti. Stres je v današnjih časih naš stalni spremljevalec, vendar sam po sebi ni škodljiv, ker je zelo odvisen od tega, kako ga posamezna oseba doživlja in kako se nanj odziva. Zanima nas, kateri dejavniki povzročajo največ stresa pri delu učiteljev razrednega pouka. Z anketnim vprašalnikom, ki smo ga poslali učiteljem dvajsetih izbranih šol po vsej državi, smo raziskovali, kakšne so posledice stresa in kako ga premagujejo učitelji razrednega pouka. Rezultati ankete so pokazali, da najbolj stresno na delo učiteljev razrednega pouka vplivajo odnos s starši učencev, administrativno delo in odnos s sodelavci. Ta rezultat nas je presenetil, saj preživijo učitelji pri svojem delu največ časa z učenci. Pri učiteljih prevladujejo mišljenjski in telesni znaki stresa, tega pa največkrat poskušajo preprečevati s preživljanjem časa z družino, s sprehodi in z izleti, s počitkom in s spanjem. Predlagamo še druge načine za preprečevanje stresa in smernice za preprečevanje vpliva stresa pri učiteljih, saj smo ugotovili, da je delo učitelja na razredni stopnji zelo stresno in pri opravljanju le-tega lahko hitro pride do izgorevanja.
Ključne besede:- stres - učitelji razrednega pouka - stresorji na delovnem mestu - izgorevanje - obvladovanje stresa  
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7785235  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:F9RBP8TI
Število ogledov:994
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Work stress of a primary school teacher
Opis:The purpose of the master's thesis is to determine how class teachers experience stress in their workplace, what its consequences are and how they try to prevent or mitigate it. Stress is nowadays our constant companion, but by itself it is not harmful because it is very dependent on how each person experiences it and responds to it. We wanted to know what factors cause the most stress at the work of class teachers. With the questionnaire, which was sent to teachers of twenty selected schools across the country, we investigated the consequences of stress and how class teachers overcome it. The survey results showed that the work of class teachers was most stressfully affected by the relationship with parents, administrative work and relationship with colleagues. This result was surprising, as teachers spend most of their time with students. Cognitive and physical signs of stress dominate with teachers, and the stress is usually avoided by spending time with his/her family, walks and trips, with rest and sleep. We also propose other ways to avoid stress and guidelines to prevent the impact of stress at teachers, because we found out that the work of teachers at primary level was very stressful and the pursuit of it could easily lead to burnout.
Ključne besede:- stress - class teachers - stressors in the workplace - burnout - stress management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici