SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Integracija umetnostne zgodovine v medpredmetno povezan pouk nemščine kot tujega jezika na gimnaziji
Avtorji:Radanovič, Nataša (Avtor)
Kacjan, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Radanovic_Natasa_2016.pdf (2,95 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Magistrsko delo predstavlja možnost medpredmetnega povezovanja med nemščino in umetnostno zgodovino na gimnaziji, s poudarkom na tem, kako lahko umetnostno zgodovino integriramo v pouk tujega jezika. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela, ki temelji na praktični raziskavi. V teoretičnem delu bo pojasnjen pomen pouka nemškega jezika in umetnostne zgodovine na gimnaziji, predstavljen bo pojem medpredmetnega povezovanja obeh predmetov in učne oblike pri pouku kot tudi vloga učitelja pri pouku medpredmetnega povezovanja. Empirični del temelji na izvedbi nekaterih medpredmetno povezanih učnih ur umetnostne zgodovine in nemščine ter rezultatov anketnega vprašalnika, ki so ga učenci izpolnili na koncu učne ure. Rezultati raziskave so v magistrskem delu grafično predstavljeni in analizirani.
Ključne besede:Medpredmetno povezovanje, učenci, gimnazija, nemščina, umetnostna zgodovina, vseživljenjsko učenje.
Leto izida:2016
Založnik:[N. Radanovič]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:811.112.2'243(043.2)
COBISS_ID:23266056 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:98
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Integration kunstgeschichtlicher Themen in den fächerverbindenden DaF-Unterricht an Gymnasien
Opis:Die Magisterarbeit stellt eine Möglichkeit der Fächerverbindung zwischen Deutsch und Kunstgeschichte an Gymnasien dar, mit dem Schwerpunkt darauf, wie man Kunstgeschichte in den Fremdsprachunterricht integrieren kann. Die Magisterarbeit besteht aus dem theoretischen und aus dem empirischen Teil, welcher auf einer exemplarischen Untersuchung basiert. Im theoretischen Teil wird die Bedeutung des Deutschunterrichts und kunstgeschichtlichen Unterrichts an Gymnasien erläutert, der Begriff Fächerverbindung bei beiden Fächern vorgestellt, die Fächerverbindungen und Arbeitsformen beim Unterricht sowie die Lehrerrolle bei fächerverbindenden DaF-Unterricht präsentiert. Der empirische Teil basiert auf der Durchführung einiger fächerverbindenden Unterrichtstunden bei Kunstgeschichte und Deutsch und den Ergebnissen einer Umfrage, die die Schüler am Ende der Unterrichtstunde ausfüllten. Die Ergebnisse der Untersuchung sind in der Magisterarbeit grafisch dargestellt und analysiert.
Ključne besede:Fächerverbindung, Schüler, Gymnasien, Deutsch, Kunstgeschichte, lebenslanges Lernen.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici